sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

ماشین های بدون سوخت

 

 

 

  

ماشین خورشیدی  

نوع انرژی : نور  

 

 

 

 

 نام مخترع :  

 

 

 

 

 

ماشین مغناطیسی  

 

مولد انرژی : نیروی مغناطیسی  

 

 

   

 

نام مخترع :  

 

 

 

 

 

ماشین بادی  

 

مولد انرژی : باد  

 

 

 

 

نام مخترع :  

 

 

 

 

 

ماشین کششی  

 

مولد انرژی : انرژی کشتسانی    

 

 

 

 

نام مخترع :  

 

 

 

 

 

 

  

تانک  

 

مولد انرژی : انرژی کشتسانی  

 

 

 

 

 نام مخترع :  

 

 

 

 

ماشین بادکنکی  

 

مولد انرژی : باد  

 

 

 

  

 

یک رباط ماشینی  

 

 

 

 

  ماشین آبی  

 

مولد انرژی : انرژی آب  

 

 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
سازگار سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

باتشکرازشماووبلاگتون ازاینکه به فکردانش آموزان هستیدونبوغ وخلاقیت بچه هاراتحریک کرده وابتکارات آنهارابه منصه ظهورمی رسانیدبعنوان یکی ازوالدین دانش آموزان ازتان سپاسگزارم

پورحقیقی سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.oloom.ir

با سلام
وبلاگ زیبای شما را دیدم و برایتان ارزوی موفقیت می کنم خوشحال می شویم از ایده های زیبای شما در سایت علوم اسفاده کنیم

ضمن سپاس از محبتی که کردید و به وبلاگ توجه نمودید
سایت شما به حق یکی از علمی ترین سایتهای ایرانی در زمینه آموزش مفهومی علوم به دانش پژوهان است
من با الگو برداری از سایت شما سعی می کنم گام کوچکی در راه ایجاد تفکر علمی بردارم
به این وسیله از شما دعوت می کنم در صورت امکان سری به مدرسه ی ما بزنیذ و از نزدیک شاهد توانایی های اندیشمندان کوچکی باشید که باافکار بزرگشان انسان را شگفت زده می کنند
سایت شما از محبوب ترین سایت ها در میان دانش آموزان من است .
ما را در رسیدن به این اهداف راهنمایی نمایی .

سپاس گذارم .

علیرضا شفیعی ۶/۴ دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام آقا
وقتی من هم Lemon Car یا همان ماشین لیمویی رو ساختم که با انرژی لیمو ترش کار می کنه عکس ماشین من رو هم در وبلاگ بذارید دیگه کلی خرج کردم براش . بهتر از همه ی این ماشین هایی هم هست که عکس شون رو اینجا گذاشتید.

حتما
منتظر اختراع شما هستم

arshia شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

مال چند سال پیشه؟

اوایل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد