sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

عکس های خاطره انگیز

عکس های خاطره انگیز  

 

 

 

دوست فیلسوفم  معید برادران  

برایت آرزوی سر افرازی و موفقیت میکنم  

از این که بیاد من هستی متشکرم  

 

 

 

دوست شاعر م 

 

شایان زنجانیان  

 

 

اگر شعر تازه ای گفتی برایم بفرست  

 

 

 

 

و همه ی دوستان خوب من  

 

به وبلاگ خودتان سری بزنید .  

 

با آرزوی موفقیت برای شما  

نظرات 1 + ارسال نظر
معید برادران دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

با سلام خدمت شما
من یکدفعه وارد وبلاگ شدم پس از آن که یه کم پایین رفتم یکدفعه عکسم رو دیدم خیلی شگفت زده شدم،و در مورد نوشته هاتون میخواستم بگم نظر لطف شما است.من یک e-mailبرای شما فرستادم امیدوارم بخوانید
معید برادران

امیدوارم بازم به من سر بزنی به دوستات سلام برسون همچنین به اون سه تفنگ دار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد