sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نامه ای از یک دوست

 

 

 متن نامه

سلام آقای آل داود.امیدوارم حالتان خوب باشد.امروز آدرس سایتتون رو از برادران حسینی گرفتم.معلومه امسال کلاس خیلی پرباری دارین .هنوز وقتی که از کنار مدرسه امید رد می شم  می بینم بچه هادارن ازکلاس های بعد ازظهر میان دلم برای مدرسه وکلاس درسی که
با شماداشتم تنگ میشه.ای کاش می شد دوباره به عقب برگشت وباز هم آن خاطرات خوش راپشت سرگذاشت.سلام من رابه تمام دبیران مدرسه برسانید.

                     دوست دار شما شایان زنجانیان            
                                      
                       18آبان1389    

ازدیدن پیام شما و دیگر دوستانت خیلی خوشحال شدم سعی کنید با تماس با وبلاگ و ارسال مطالب علمی و تازه ما را یاری کنید .  

سری هم به مدرسه بزنید .   

خوشحال خواهیم شد .  

 

این هم یک عکس خاطره انگیز دیگر

 

 

 

 به دوست اصفهانیت هم بگو دلمون برای ایمیل های خوبش تنگ شده  

نظرات 1 + ارسال نظر
معید برادران جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام .امیدوارم که شاد و خرم باشید.شما چرا تمام عکس ها را یک جا منتشر نمیکنیید؟در ضمن من شماره سهیل عزیزی را برای شما به ایمیل تان ارسال کردم.
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد