sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نمونه سوال استعداد های درخشان

نمونه سوال ریاضی ویژه ی استعداد های درخشان  

 

محیط و مساخت دایره  

 

برای در یافت سوالات بر روی  کلمه ی نمونه سوال  کلیک کنید .   

نمونه سوال:  قسمت اول   

نمونه سوال : قسمت دوم

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدمهدی توکلیان شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

خیلیییییییییییییییی سخت بود.

اگر میخوای
پاسخ نامه را برایت بیاورم

مهدیه سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ http://mwinw

سلام اقای ال داوود من مهدیه خاله اوغلی زاده از مدرسه پویندگان رسالت هستم رمز صحیح نیست من چه کار کنم لطفا راهنمایی کنید

حانیه دردمه شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام آقای آل داود من از ویژه ی یک مبتکرانم کی برم آزمون های بهاری رمز نداشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد