sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

کلاس من

 

یک آزمایش شگفت انگیز .  

 

روشنی مقدم از جمله دانش پژوهانی است که عاشق علوم و آزمایش است  

 و هر بار برای کلاس من آزمایش های جالبی طرح و اجرا می کند  

 

این بار هم آزمایش اختلاف فشار گاز ها در دو مکان را به شکل جالبی به نمایش گذاشت .  

 

ابتدا مقدار کمی آب را در یک ارلن به جوش آورد و پس از آن که آب به جوش آمد بادکنکی را به دهانه ی بطری بست و بادکنک به طرز شگفت انگیزی به داخل بطری کشیده شد .  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسام لایق پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام.بازم یک نگاهی به نوشته تان بکنید

اگه ممکنه دست از سر کچل ما بردار
قبول کردم
املای من ضعیفه

حسام لایق شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام من تاانتقام اون نمره را نگیرم ول کن نیستم

محسن ادینه پور جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

اقا من به یک نتیجه رسیدم که شما در بچگی نمره ی املایتون ــ0ــ بوده

خوب
حالا تو هم به لایق اضافه شدی
باشد که به هم برسیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد