sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

پاکن خلاق

وقتی سر جلسه امتحان نیاز به پاک کن دارید می توانید از پاک کن مخترع کلاس من  

آقای مخمد اسماعیلی استفاده نمایید .  

 

 

 

پاک کن خلاق  

 

کاشف : محمد اسماعیلی  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا جوارشکیان چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://jahanelm.blogfa.com

چه جالب

محمدرضا جوارشکیان یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://jahanelm.blogfa.com

سلام من محمدرضا جوارشکیانم یک بار هم برایتان پیام داده بودم وبلاگ شما را آقای محمد اسماعیلی به من معرفی کردند وبلاگ شما از لحاظ علمی بسیار غنی
و آموزنده است وبلاگ بسیار زیبایی دارید محمد آقا در باره ی زنگ هایی بنام زنگ من گفت که شما یک زنگ را به بنام این زنگ اختصاص می دهید .هم چنین ایشان گفت که در تمام دوران دبستان از علوم متنفر بوده و امسال با وجود شما به علوم بسیار علاقه مند شده است .
نمی دانم چگونه بگویم ولی بدانید آقای محمد اسماعیلی دانش آموز بسیار باهوش و خلاقی است و
ادب بسیاری دارد
تعداد این دانش آموزان کم هستند
قدر این دانش آموز را بدانید
اگر هم که خواستید به وبلاگ های من سر بزنید
آدرسشان این است
www.jahanelm.blogfa.com
www.shegeftangis.mihanblog.com
www.shadme.blogfa.com

سلام سپاسگزارم که به وبلاگ سر زدید
همان طور که نوشته اید ایشان از جمله دانش آموزان مودب و باهوش کلاس هستند که من به وجود ایشان افتخار می کنم
خلاقیت و نبوغ ایشان را در زنگ های خلاقیت بار ها شاهد بوده و هستم
با تشکر آل داود .

محمد اسماعیلی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ب.ظ

نمیدونم چی بگم فقط یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد