sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک نکته ی جالب

 آیا می دانستید ؟  

 

چناچنه به طور رومزره به زبان فارسی صبحت می کیند، خاوهید تواسنت این نوتشه را بخاونید. در داشنگاه کبمریج انگلتسان تقحیقی روی روش خوادنه شدن کملات در مغز اجنام شده است که مخشص می کند که مغز انسان تهنا حروف اتبدا و اتنها ی کلمات را پدرازش کرده و کمله را می خاوند. به هیمن دلیل است که با وجود به هم ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آنرا بخاونید!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام لایق چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

آقا املاتون خیلی ضعیفه

tala ghaderi یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

چراچرت وپرت نوشتید

































محسن ادینه پور دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

اقا هنوزحسام منظورتون را نفهمیده

سجاد یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

خیلی جالب بود. قبلا یه چیزایی شنیده بود در این رابطه اگه مثل همیشه بی دقت میخوندم. عمرا متوجه اشکالات مجوجود نمی شدم. همونطور که دو خط اول بدون هیچ اشکال خوندم من معمولا موقع تایپ این مشکلو دارم فکر کنم یه تحقیقی هم توی این زمینه بشه بد نباشه

این بهانه ی خوبی برای منه چون به علت مشکل بینایی خیلی غلط املایی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد