sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یاد د وستان خیلی قدیمی

دوستان خیلی قدیمی  

 

دیروز پسرم امیر حسین گفت یکی از دانش آموزانت ( آقای فرشچی ) بهت سلام رسوند  

 

یادم اومد که چند تا عکس از دوره ی تحصیلی ایشان و بقیه دوستانش دارم  

گفتم شاید دوست داشته باشند تصاویر دوران نوجوانی خود راببینند .  

هدیه ای ناقابل به همه ی دوستان قدیمی .  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
م برادران شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

چه ریزه پیزه بودن.آقا الان فرشچی رو ببینید قولی شده باسه خودش فکر میکنین جلوی بابای یکی از بچه ها وایستادین!

منظورت قوله یا غوله
تا جایی که یادم میاد فرشچی همون روز ها هم چهار شونه و خوشتیپ بود .
بهش سلام برسون

م برادران شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

آقا امروز داشتیم نگا میکردیم به نظرات وبلاگمون در یک مطلب که راجع به کل معلمای دوران تحصیلم بود یک جا یک از دوستانی که شما میشناسیدش در مورد شما نوشته بود:
روز های عمرش سپید و سال های عمرش دراز !
نام نمیبرم کی!

آقای س.ج

فکر می کنم همین دعا های شما بوده که این روزا حالم بهتره و دوباره سلامتیمو بدست آوردم

Mohamadreza Farshchy یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

Salam aghaie aledavood khili axa ghashan boodan va khili az khaterato sende kardan.
Khoshhalam ke blogetoon ro peida kardam

دوست خوب و مهربان
جناب فرشچی
نمی دونی وقتی امیر حسین گفت شما سلام رسوندید چقدر خوشحال شدم
تمام خاطرات اون روز ها دو باره برام تازه شد
ممنون که به مرکوری سر زدی با این که می دونم سرت خیلی شلوغه اما خوشحال می شم که به مرکوری سر بزنی .

م برادران دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

سلام آقا امروز یک اولی بهم گفت مثل اینکه شما یک عمل جهت برداشتن غده چربی داشتین به هر حال امید وارم حالتون بهتر باشه و اگه میشه کمی بیش توضیح دهید
نکته بعد نیز اگر دوست دارید شما در دوشنبه اگر کار نداشتید بروید و کتابخانه استان قدس ثبت نام کنید
آقا خیلی بزرگ و باحاله!من هر ماه با اتوبوس خط 12 که جلوی مدرسه است میرم زیارت و کتابخانه راستش به دانیال عزیز نیز این رو گفتم همین به هر حال ....
امیدوارم حالتون خوب باشه

راستش دلم نمی خواست کسی مطلع بشه چون نمی خواستم باعث نگرانی دوستان خوبم شوم اما خوشبختانه الان حالم خوبه و دوران نقاهت را میگذرونم
خیلی دلم میخواد عضو بشم همینطور امیر حسین
اگه میشه راهنمایی کنید .

hooman tavakolizade چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ

salam aghaye aledavood

az inke tonestam yek rah ertebati ba shoma ro peyda konam kheiki khoshhalam
rasti haleton chetore khoob hastid?
az in ke chan ta ax az kozashte ha gozashtin mamnoon

lotfan salame mano be aghaye kashani ham beresonin

en sha alah behtar beshin

سلام جناب هومن
هنوز طنز های شیرینت و نکته های جالبی که باعث می شد کلاس به وجد بیاد و خنده بر لب بچه ها بنشینه را فراموش نکردم
ممنون که مرکوری سر زدی
از این به بعد همیشه چشم براه اومدنت هستم
به امید دیدار

م برادران پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://smbh.mihanblog.com

کار ساده ای است
یک روز دوشنبه(فقط دوشنبه) باید یک کپی شناسنامه یک کپی آخرین قبض منزل یک کپی از گواهی کسب یا اشتغال ضامن(که معمولا پدر فرد محسوب میشه البته اگه دوست دارین کس دیگه ای هم میتونه باشه)و یک گواهی اشتغال به تحصیل که باید از مدرسه بگیریم ولی تنها اشکلی که به وجود میاد اینه که من رفتنا رو میتونم با امیر حسین باشم ولی برگشتنا رو نمیدونم........
آخه برگشتنا من توی بلوار فردوسی پیاده میشم ولی اگر با سعید جباری بریم اون تا 4 راه معلم میره و شاید بتونه کاری بکنه ولی به هر حال زمانی رو که صلاح میدونین بگین ما بریم و امیر حسین ثبت نام کنه

معید عزیز ممنون
بزودی در این باره بهت خبر میدم .

مهدی برنجیان جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام آقا
امیدوارم حالتون خوب باشه. شما رو نمی دونم ولی من خیلی دلم برای شما تنگ شده.راستی چه خبر از دانش آموزان جدید؟ اگر زحمتتون نیست در قسمت خلاقیت چند تا کاغذ و تا بگذارید.
با تشکر

محم طه خراشادی زاده پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

خیلی خوبه که میتونم با دیدن چند تا عکس تمام سال پنجم رو به یاد بیارم .واقعا مر30

منک این عکس ها را خیلی دوست دارم

طه خراشادی زاده پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

این بهترین هدیه ای بود که میتونستم از شما بگیرم.

ئمژادی ساده شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

خیلی قشنگ بود چه قدر بچه بودیم

سمپادی ساده دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

لطفا اسممو درست وارد کنین

متوجه نشدم
اما اگر خطایی است ببخشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد