sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک پیشنهاد از یک دوست

یک پیشنهاد از یک دوست ( نیوتن ) 

 

من می خوام یک پیشنهاد بهتون بدم اگه میشه این امکانات روبگذارید که بچه ها هم داستانک هاشونو را باهم به اشتراک بزارن  

خودم هم برای شروع یک مطلب مینویسم   

در یکی از دانسگاه ها  در کلاس ادبیات اتفاق جالبی روی داد  

   استاد  به دانشجوها ورق خط کشیده ی سفیدی داد و از آن ها خواست در باره ی این موضوع مطلبی بنویسند .   

 

موضوع : (شجاعت را تعریف کنید)

 

 اکثردانشجو ها نمره ی خوبی نگرفتند الایکی   

 ورقه ی این دانشجو همه  استادان راشگفت زده کرد  تمام ورقه سفید بود بالای ورقه نوشته بود (شجاعت یعنی این!)تمام استادان به این ورقه نمره20 دادنند. 

 

صاحب ورقه دکتر علی شریعتی

نظرات 8 + ارسال نظر
هروی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

اقا سلام یاد قول های شما به خیر
1 رفتن به کارخانه ی کاغذ سازی
2 ساختن کاغذ توسط خودمان
3 گذاشتن عکس نمونه ها در سایت
4 بردن ما به اردوی خارج از شهر
5 و بوق متوجه شوید
6 ...

باتشکر

کاش لیست کار هایی که در کلاس انجام دادیم را هم می نوشتی
من به سهم خودم از همه ی قول هایی که دادم و نتوانستم انجام بدهم متاسفم

م برادران پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

ای هروی جان اگه بخوایم این حرفا رو ما به اقای ال داوود بزنیم که لیستش به پایان نمیرسه
پ.ن. البته لیست کار هایی که ت کلاس انجام دادیم هم به پایان نمیرسه
پ.ن.ن. آقای ال داوود متونی از کتابتون رو در وبلاگ بگذارید

مگه دستم بهت نرسه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیوتون یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

حالا تلسم جادوگرای افریقایی رو براتون می نویسم فقط یک حقه ست درافریقا یک نوع ماهی سمی (مثل ماهی پفی)وجود دارد که سم این ماهی موجب بی هوشی بی حسی فرد کندشدنالائم حیاتی مثل تنفس است. جادوگر از کنار شما ردشده پودر ماهی ذکر شده را روی شما میریزد شما هم دچار مرگ الکی میشوید حالا تنها کاری که جادوگر (الکی)باید بکندوانمود کند شمارازنده کرده وشما بعنوان زامبی در اختیار او هستید. خنده دار وترسناکه نه یو ها ها ها

نیوتون چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

فرق تعمیرکارودکتر
روزی جراحی برای تعمیر ان را به تعمیر گاهی برد تعمیر کار بعد از تعمیر به جراح گفت من تمام اجزای ماشین را کاملا میشناسم موتور وقلب ان را باز میکنم وتعمیر میکنم!درحقیقت من ان را زنده میکنم!حال چرا درامد
سالانه ی من یک صدم شماهم نیست؟!
جراح نگاهی به تعمیرکار کرد وگفت:اگر می خواهی درامدت 100برابر من شود اینبار سعی کن زمانی که موتور درحال کار است ان را تعمیر کنی!!

جالب بود
سال نو مبارک

نیوتن شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

تقدیر
تقویم انسان های عادیست
وتغییر
تدبیرانسان های عالیست
عیدتون مبارک.
نیوتون

خیلی زیبا بود
سالی خوب در انتظارت باشد

نیوتن شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

۱داستان زیبا
مزرعه دار فرتوتی در فصل کاشت دیگر جانی برای شخم زدن زمینش نداشت اوتنها یک پسر داشت اما مشکل این بود که او در زندان بود.
مزرعه دار پیر به پسر خود تلگراف می زند:
اه پسرم کاش تو اینجا بودی ودر شخم زدن مزرعه کمکم
می کردی حال من مجبورم تنهایی زمین راشخم بزنم.
پسر:تورابه خدا قسم این مزرعه را شخم نزن پدر من در انجا اسلحه پنهان کرده ام.
فردای ان روز ماموران امدند وتمام مزرعه راشخم زدند ولی چیزی پیدا نکردند.
پدر:چه شده بود ماموران همه جارا شخم زدند ولی چیزی
پیدا نکردند.
پسر:پدر جان این تنها کاری بود که از توی زندان از دستم برمی امد حال باخیال راحت محصولت رابکار.

علیرضا شفیعی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

ارشمیدس(آرمین) سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

دادنند چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دادند آقای الداود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد