sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نمونه سوال تاریخ امتحان نهایی


نمونه سوال تاریخ امتحان نهایی 


صفحه 1


صفحه  2


صفحه  3


صفحه  4


صفحه  5


صفحه  6

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان امیرها دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.myboys.blogfa.com

سلام این نمونه سوالاتی که برای درس ریاضی گذاشتید که نوشته اید برای اول راهنمایی!!!
نمونه سوالات ریاضی پنجم ابتدایی ندارید ؟
من امشب می خوام پسرم پس فردا امتحان داره
لطفا عنایت کنید
ضمنا برای این سوالات جدید تاریخ هم ممنونم
همیشه سر می زنم اینجا

چشم تا چن لحظه ی ئیگر برایتان ارسال می کنم

مسعود بیگدلی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://bigbest23.blogfa.com

دوست و همکار عزیز سلام.واقعا وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارین. میتونم به جرات بگم واسه امثال من الگویین.منم مثل خود شما یه معلمم که دوست دارم به جامعه ی خودم و بخصوص دانش آموزان این دوره خدمتی کرده باشم. واسه همین میخواستم ازتون درخواست کنم تا وبلاگ همدیگه رو لینک کنیم.
عنوان وبلاگم:نمونه سوالات و آزمون های علمی دوره ی ابتدایی
امیدوارم لیاقتشو داشته باشم.
منتظر شما هستم.

سارا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

عالی بود

hamid دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد