sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک بازی فکری جالب

یک بازی فکری جالب  

 



عبور شاهزاده
در این بازی، شما باید به شاهزاده کمک کنید تا از قلعه ی سبز به قلعه ی آبی برود. بین این دو قلعه، چهار ردیف مربع وجود دارد که مسیر شما از روی آن‌ها است. برای عبور و باز شدن در قلعه ی آبی٬ باید از روی همه‌ی این مربع‌ها عبور کنید تا پایین بروند و در قلعه‌ی آبی باز شود. توجه کنید که مربع آغازی با مربع پایانی حرکت شما باید یکسان باشد و این که مسیر حرکت اسب٬ مانند حرکت مهره ی اسب در بازی شطرنج به صورت L است.
برای حرکت، تنها کافی است روی مربع مورد نظرتان کلیک کنید
نظرات 6 + ارسال نظر
علی سلیمانی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

درود خدمت شما معلم عزیزم.من بسیار خوشحالم که یک بار دیگر دارم برایتان پیغام میگذارم.میخواستم بگم که خیلی بازی جالبی بود و برای سومین بار متوالی تونستم بازی رو برنده شم.موفق و معید باشید.تا درودی دیگر بدرود.

چطوری جناب همراه اول
از ژپیغامت خوشجال شدم
هر روز منتظر یک بازی فکری جالب باش

Amir چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ http://jaleb.samenblog.com/

سلام.من امیر بختیاری هستم.جالب بود.راستی وقت کردین یک سر به وبلاگ من بزنید.

به وبلاگ شما سر زدم بسیار جالب بود موفق باشید .

فرنوش اعلمی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام اقای ال داوود من از مدرسه ی رسالتم سایتی که دادین خیلی خوبه

فرنوش اعلمی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام اقای ال داوود من شاگرد شما هستم خیلی سایت جالبیه

خوشحالم که مرکوری یک دوست خوب پیدا کرده است .

روژینا اژدری پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام اقای ال داوود من از مدرسه ی رسالتم این بهترین سایتی است که به ان مراجعه کرده ام و از این سایت خسته نمی شوم از شما متشکرم وبرترین تجربیاتم در کلاس شما بوده است

رادین اروجی (عضو گروه Ra) چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

ژپیغامت؟یا پیغامت؟

23 تا غلت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد