sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

جدول تناوبی عناصر





نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا شفیعی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

خیلی باحال بود.
آقا شما اینا رو از کجا پیدا می کنید؟
به ما هم بگید!

علیرضا شفیعی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

آقا یه سوال
توی این کتاب علوم فتحی نوشته بود که : یک محلول باز و اسید در آب جریان الکتریسته را از خود عبور می دهد ...
یعنی اگر من توی یک لیوان آب نشاسته بزنم و بعد توش آب لیمو بزنم و هم بزنم بعد مطابق شکل( به لینک زیر بروید )
http://up.vatandownload.com/images2/q5fx5e3xe5b1faq2uxw.png
چراغ روشن می شه؟

علیرضا شفیعی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

آقا یا اسم وبلاگتونو فارسی بنویسید یا اینکه اگه به انگلیسی می نویسید درست بنویسید!
اسم وبلاگتون حلقه های زحله درسته؟
حلقه های زحل به انگلیسی می شه saturn rings نه sutern rings
جهت اطلاع فرمودم!
البته جسارت نشه

علیرضا شفیعی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

پلادیوم با نماد شیمیایی (Pd) تنها فلز ای است که در آخرین مدار الکتریکی خودش 18 الکترون دارد. آرایش الکترونی آن ۱۸، ۱۸، ۸ ، ۲ است یا برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c5/Electron_shell_046_Palladium.svg
آقا دیدید آخر گشتیم گشتیم به جز غلط های املایی و .. پای تخته تو کلاس یک چیزی پیدا کردیم خیلی خفن. شما گفتید فلزات در آخرین مدار الکترونی خودشان ۱ تا ۳ الکترون دارند اما این یکی ۱۸ تا یعنی ۱۸ تا الکترون یعنی از حداکثر الکترون های یک فلز ( ۳ الکترون ) ۶ برابر بیشتر است.
حالا بیاین جواب این یکی رو بدین
حریف می طلبیم!!

رادین اروجی (عضو گروه Ra) پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ

من اومدم.راستی آقا اسم گروهمو Ra گذاشتم.در اعتقادات قدیمی مصری ها Ra خدای خورشید و کسی بود که دنیا را خلق کرده بود.من این چیز ها را قبول ندارم اما ازاین داستان های خیالی خوشم میاد.ولی دلیل اصلیش اینه که را دو حرف اول اسممه.

محمدمهدی توکلیان جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ http://ensign.blogsky.com

سلام آقای آل داود.بالاخره بعد از مدت ها حتی یک مطلب تو وبلاگتون گذاشتین.چندوقت تو وبلاگ نبودین،نگرانتون شدم.راستی پسرتون خوبه؟من سال اول راهنمایی رو تو مدرسه سروش هدایت بودم.امسال تو مدرسه نصر هستم.بعضی ها از مدرسه امید هم اونجا هستند.اگر آقای کاشانی را هم دیدید،سلام من رو بهشون برسونید.حتما تو وبلاگم بیاین و بهم ایمیل هم بزنید.شما بهترین معلم من بودید.خیلی دلم براتون تنگ شده.خداحافظ.

محسن یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ق.ظ

آقا سلام خسته نباشید من از شاگردان سال های قبل شما هستم حالا بگید من کیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ {بازیگر نقش قلی}

علیرضا شفیعی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

به جز پلادیم من فلزات سرب وقلع رو پیدا کردم که ۵ الکترون داشتند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد