sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نمونه سوال علوم تا صفحه ی 20




نمونه سوال علوم تا صفحه ی 20 





نظرات 4 + ارسال نظر
عماد ایران نژاد شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام آقا . من هر چی روی لینکش کلیک می کنم هی خطا می ده . چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون که گفتی درستش کردم

toktame shojaee دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام آقای آل داوود من2سال پیش توی مدرسه پویندگان دانش آموزتون بودم.چند وقته که من و دوستام داریم دنبال وبلاگتون میگردیم تا ازتون تشکر کنیم.خیلی مطالبتون به دردمون خورد.ما چند وقتیه که همش یاد اون سالو میکنیم و حسرت اون روز هارو میخوریم و انقدر سر کلاس علوم از شما صحبت می کنیم که هر چی میگیم دبیرمون میگه اینم آقای آله داوود گفتن؟؟؟خلاصه هم دلمون برای خودتون هم کلاستون تنگ شده.
ببخشید خیلی وقتتونو گرفتم و فقط میخواستم ازتون تشکر کنم.
شجاعی-خوراشاهی و تندیسه.

شهروز شریفی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

اگه میشه برای طرح جابربن حیان برای من یک ازمایش خوب بگذارید.

عرشیا برجعلی چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام خدمت معلم اقای ال داوود من عرشیا برجعلی هستم امسال کلاس حافظ می خواستم ازتون تشکر به علت تلاش های بی شمارتون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد