sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

مسابقه کفشدوزک 4


مسابقه کفشدوزک شماره 4



تصویر سوال

نظرات 9 + ارسال نظر
حسن کاهانی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام
من کاهانی دانش آموز کلاس ششم شما هستم.
از شما به خاطر زحماتی که برای من کشیده اید تشکر می کنم.
شما بهترین معلم از نظر درس علوم و از نظر درس زندگی برای من بوده اید.
من به خاطر زحمات شما در مدرسه ی دبیرستان دوره ی اول هاشمی نژاد 1 قبول شدم.

جسن آقا دل به دل راه داره
از موفقیت شما خوشحالم به امید بهروزی شما

حسن کاهانی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ

جواب سوال شما این است.
1/4 * 1/4 *1/4 = 1/64

yes

wellcom شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://ghaghajoon.blogfa.com

سلام وبلاگ بسیار قشنگو اموزنده ای دارین ...یه سئوال ازتو داشتم من میخواستم یه وبلاگ علمی درست کنم که به صفحه بندی احتیاج دارم مثل وبلاگ شما ایا قالب شما صفحه بندی شده هست یا سرویسی که ازش استفاده میکنین تمام قالب هاش صفحه بندی شده اند؟اگر جواب من را بدهید ممنون میشوم..

با سلام
تعدادی از قالب هایی که من استفاده کرده ام صفحه بندی شده بود
اما در باره ی همه نمی دانم

حسین ناظران پور یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://h80np.blogsky.com/

جسن چیه دیگه آقا؟
جایگزین اروجی شدیم :)
خواهشا به وبلاگ ما یه سر بزنید فقط نظر یادتون نره
از بس برام نظر نیومده افسردگی گرفتم :|

همون یکی هم زیادی بود
راستی جاش خالی

شمینا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام من صاحب جمعی هستم و باعث افتخار من است که معلمی همچون شما دارم میخواستم به خاطر تدریس در مدرسه ی شمس توس تشکر کنم

نگین چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ http://neginmohtaram.blogfa.com

1/64

محمد جواد اکبری چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ http://mjakbary3.blogfa.com

سلام استاد آل داوود امیدوارم خیلی از دستم عصبانی نشده بشین من توی این دو سه ماه واقعا سرم شلوغ بود میدونم دلیل خوبی نیست ولی خیلی نتونستم بیام به وبلاگ و پرسش های علمی کنم و... میدونم شما هم سرتون شلوغ بوده و وقت نداشتین بیاین اما با تمام این ها من بخاطر تمام کارهایی که شما درسال های پیش برای ما انجام دادین متشکرم اگر شما معلم ما نبودین معلوم نبود چه سرنوشت برای ما رقم میخوره مطالب کلیدی و اصول و قوانینی که شما گفتین رو من تا بحال از زبان هیچ کسی نشنیدم کاش این زمان ها به عقب برمیگشت و میتونستم دوباره در کلاس شما تحصیل کنم امیدوارم همیشه موفق باشید

محمد جواد عزیز و مهربان
ههنون که هنوز مرا فراموش نکرده ای
ای کاش می شد ×××××

Nima Khoshdel چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://nikho2013.blogfa.com

سلام جناب آقای آل داوود عذر میخوام که مدتی نتونستم بیام به وب شما چون پدر بزرگم فوت کردن برای همین هم ناراحت بودم و هم سرم شلوغ بود
نمیدونین هر وقتی که ناراحتم میشوم به وبتون میام نمیدونم به چه علتی ولی هر وقتی که میام آروم میشم
و هرچی غم و غصه دارم از بین میره
اگه آقای کاشانی رو دیدین از طرف من بهشون بگین خیلی دوستشون دارم چون اگه شما و آقای کاشانی نبودین به احتمال زیاد ما الان تو مدارس خوب تحصیل نمیکردیم
من تازه الان میفهمم که به خاطر زحمات آقای کاشانی و به خصوص شما ما الان در مدارس خوبی تحصیل میکنیم
ولی بدونین من اعتماد به نفس رو از شما یاد گرفتم
در کل میخواستم بگم
واقعا از شما 2 عزیز که برای ما تمام تلاش خودتون رو کردین تا ما به موفقیت برسیم ممنونم و از دور هر 2 نفر شما رو میبوسم

اگه میشه به وب منم سر بزنید

دوستون دارم
خداحافظ

نیمای عزیز سلام
بابت پدر بزرگ بسیار متاسف شدم
امید وارم بتونی این عم را بخوبی تحمل کنی
وبا تلاش وکوشش در زندگی باعث سربلندی خانواده شوی
به امید دیدار

wellcom جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ http://ghaghajoon.blogfa.com

با سلامی دوباره خیلی متشکرم بابت راهنمایتتون

سلام وعرض ادب
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد