sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

دلنوشته وپیام تسلیت به آقای محمدی همکار و دوست بسیار عزیز


شاید بیشتر دانش آموزانی مانند پسر من امیر حسین یکی از بهترین سال های تحصیل خود را زمانی بدانند که در کلاس آقای محمدی به سر می بردند 

کلاسی شاداب که مفاهیم علمی به زبانی شیرین و همراه با نشاط به دانش آموزان تفهیم می شود . 

این موضوع برای من خیلی قابل درک نبود تا این که امسال چند روزی را در کنار ایشان و دیگر دوستان به شمال سفر کردیم 

وجود آقای محمدی باعث شد که تک تک لحظات این سفر جزو بهترین لحظات عمر ما محسوب شود . 


اما پس از باز گشت از سفر متوجه شدیم که پدر بزرگوار ایشان دار فانی را وداع گفته اند این موضوع من را بسیار متاسف کرد . 

به دین وسیله این مصیبت بزرگ را به ایشان تسلیت می گویم و صبری عظیم همسنگ دردی چنین بزرگ را برای ایشان آرزو می کنم . 





نظرات 5 + ارسال نظر
دانلود آهنگ جدید پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.topseda.ir/

ممنون

researcher جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ق.ظ

god bless him.

thanks

محمد جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ق.ظ

خدا پدر آقای محمدی رو بیامرزه و به آقای محمدی صبربده.

من پیام شما را به ایشان ابلاع می کنم
سپاسگزارم

arshia شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

ما هم متاسفیم.

همه از این بابت بسیار متاسفیم
بخصوص که اقای محمدی تا حد پرستش پدرشان را دوست داشتند

arvein شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

اقای آل داود من ریحانی هستم لطفا پیام من را به اقای محمدی برسانید .اقای محمدی دلم برای شما بسیار تنگ شده است و وقتی این خبر را شنیدم بسیار ناراحت شدم و به شما تسلیت عرض میکنم

من حتما از قول شما تسلیت می گویم
وممنون برای اظهار همدردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد