sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

تغییر جهان





http://www.geos.ed.ac.uk/homes/tcrowley/earth.jpg






تغییر جهان 

پدرروزنامه می‌خواند اما پسر کوچکش مدام مزاحمش می‌شود . حوصله پدر سر رفت وصفحه‌ ای از روزنامه را که نقشه جهان را نمایش می‌داد جدا و قطعه قطعه کردو به پسرش داد .
»
بیا! کاری برایت دارم . یک نقشه دنیا به تو می‌دهم ، ببینم می‌توانی آن را دقیقاً همان طور که هست بچینی؟«و دوباره سراغ روزنامه اش رفت . می‌دانست پسرش تمام روز گرفتار این کار است . اما یک ربع ساعت بعد ، پسرک با نقشه کامل برگشت .پدر با تعجب پرسید : » مادرت به تو جغرافی یاد داده ؟ «پسر جواب داد : » جغرافی دیگر چیست ؟ پشت این صفحه تصویری از یک آدم بود. وقتی توانستم آن آدم را دوباره بسازم ، دنیا را هم دوباره ساختم.«





نظرات 10 + ارسال نظر
شیلیرفا عضیع یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1392/8/11/182919_107.mp3
(اگه تو نستین اسم را پیدا کنید! )

علیرضا عزیز
امید وارم حالت حوب بشه

researcher دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

these words means (jamed)
Solid
illiquid
inorganic
the last one is a world with low usage

ممنون ریچارد عزیز
بابت این لطفت یک کتاب هدیه می گیری

researcher دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

intresting
some times we should use from our logic

So right

روزبه پورعلی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

اقای ال داوود سلام وعرض خسته نباشیدبه شما
دلم برایتان خیلی تنگ شده
امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید.
دوستدارتان روبه پورعلی

روزبه عزیز
دل به دل راه داره
جات توی میز اول خیلی خالیه

دانیال مقدسیان سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام آقای آل داوود من 3 سال پیش کلاس پنجم مدرسه ی امید شاگرد شما بودم.امیدوارم هر جا که هستید حالتان خوب باشد.
دانیال مقدسیان

سلام دانیال عزیز
از پیامت مسرور شدم
ارزوی موفقیت و سربلندی برایت دارم
به امید دیدار

Али سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://alihashemi123456.blogfa.com

Привет г-н Аль Дауд в значительной степени Vblagtvn

Большое спасибо дорогому другу

امیرحسین پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ق.ظ http://taitanik.fly.ir

لطفا از وبم دیدن کنید و اگر خوشتان آمد لینکم کنید

متین عزت آبادی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.matiniran.blogfa.com

آقای آل داوود خسته نباشید سایت بسیار عالی دارید من این سایت رو خیلی دوست دارم چون همه چیز داره.
اگر می شه لطفا به این سایت هم برویدwww.olympiadelmi.ir

نه به خوبی شما
حرفای شما قوت قلب برای مرکوری است

روزبه پورعلی پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ

اقای ال داوود سلام دوباره واقعا شما خیلی خوب درس میدادین معلمای هاشمی نژاد 1 که درس میدن واقعا نمیشه به امتحانشون جواب داد نمونش امتحان زیست که خیلی نمرات خراب بود

معلماتون عالین فقط صبر داشته باشید و تلاش کنید

مرگ چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ب.ظ

چه طوری من در هاشمی نژاد 3 به سر می برم یک معلم هست که از شما بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد