sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

اول دبستان سال 1324 +عکس


آنچه پیش روی شماست تصاویری است از کتاب فارسی اول ابتدایی در سال های پایانی جنگ جهانی دوم در ایران:
شهر فرنگ: آنچه پیش روی شماست تصاویری است از کتاب فارسی اول ابتدایی در سال های پایانی جنگ جهانی دوم در ایران:









نظرات 3 + ارسال نظر
محمد خرمدین جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

آقای آل داوود چرا این آزمون آنلاین اینطوری شده جوابارو جابجا می گیره یکدفعه می گه وقت تموم شد!برای ریاضی من 1 ساعت و 5 دقیقه وقت داشتم اما اومد بیرون.لطفا به آقای مرجانی بگین.در ضمن سوال 7 گفته بزرگترین پس میشه یک گزینه1.لطفا رسیدگی شود.بدبخت شدیم رفت

رسیدگی شد امیدوارم دیگه این طور نشه

amir جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

سام الیکوم.آقا من دانش آموز شما سال ششم هستم.چهارشنبه خانه ی یک از بستگان بودیم.نقاشی شما را کشیده بودند.تابلوی خیلی بزرگی بود.آقا دارین جهانی می شین منزل یکی از دانش آموزان سال خیلی قبل ،تابلوی نقاشی شما زیبا شده بود.من جای شما بودم تابلو را به قیمت $100000000000 ازشون می خریدم.تازه سی دی آزمایش هاای شما را هم دیدم.

تا جهانی شدن جهانی فاصله داریم
ممنون از محبت شما

Arash ramezanzadeh شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام اقا خوب هستین مدرسه بعد از ظهر بازه هنوز کلاسا هست ساعت چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا خیلی دلمون براتون تنگ شده

بله مثل سابق
و ماهم دلتنگ شما هستیم
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد