sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

به جای علامت سوال کدام باید قرار بگیرد

به جای علامت سوال کدام باید قرار بگیرد 

نظرات 7 + ارسال نظر
younes چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.younesshahsavani.perianblog.ir

فک کنم A

چرا ؟

علی محمدی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

حتما حمینهB.اگه شناختین منو!!!!!!!

کی جرات داره تو را فراموش کنه

صالحه داورپناه شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

گزینه B میشه چون در هر بار هر خط به جزء وسطی 45 درجه چرخش دارن و خط وسط وسط دو خط را به هم وصل می کند.

صالحه داورپناه دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

لطفا فقط جواب پسر ها را ندین دختر ها هم هستن
مگه خودتین نمیگین به وبلاگ من سر بزنین پس چرا جواب نمی دین؟

سلام
اولا چرا این قدر عصبانی شدی
دوما زود قضاوت کردی
ضمن این که ممنون از پیام ها و جواب هایی که به سوالات دادی
باید بگم مدتی است که سخت گرفتارم و نمی تونم زود به زود به وبلاگم سر بزنم
واقعا از این بابت متاسفم
دیگه تکرار نمیشه

صالحه داورپناه سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

شرمنده آقا آل داوود من فقط میخواستم بدونم سوالاتی رو که بهشون جواب میدم درست بوده یا نه.
شما هم به دل نگیرین.

سینا نقی پور یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ب.ظ

a

نیوتون یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام اقای ال داوود من نورسته هستم(نیوتون کوچولو)دانش اموز دو سال پیشتون امیدوارم منو یادتون بیاد اگه بشه دوباره ببینمتون خیلی عالی میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد