sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک آزمایش‎ جالب (تقویت قوای فکری و جسمی)





تکنیک چینی "جین جی دو لی"

بطور خیلی خلاصه اگر نتوانید با چشمان بسته بیش از 10 ثانیه روی یک پا بایستید
 اندام های داخلی شما با هم هماهنگی ندارند و بدن شما به سمت پیری است.

انجام روزانه این تمرین - روزی یک دقیقه توصیه شده. 
گفته شده که ایمنی بدن بالا می رود، فشار و قند خون تنظیم میشود، بیماریهای شانه ها و ستون فقرات کاهش می یابد
 و از تحلیل
قوای فکری جلوگیری می شود

نظرات 5 + ارسال نظر
اردشیر جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

اقا من ٢٠ ثانیه نگه داشتم!!!یعنى بدنم سالمه؟؟

mohammad جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

من که نتو نستم

ali-setaregan1380 جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

آقا شوخی کر دم من اصلا وبلاگ ندارم من یدونه از دانش آموزاتون هستم چون تازه وبلاگتونو دیدم جو برم داشت یک چیزی نوشتم شما به بزرگ واری خودتون ببخشید:-)
در ضمن اسمم الکی نوشتم اسمم علی است

مهدی ایتی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

آقا تست ضریب هوش هم بذارین

hashemi far سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

به نظر من اشتباه میگه چون همه میتونن این کارو انجام بدن
حتی بابا بزرگ من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد