sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش



واکنش سدیم و کلر

    یک تکه سدیم کوچک را داخل ظرف حاوی کلر می اندازیم. برای راه اندازی واکنش مقدار کمی آب روی سدیم می ریزیم. حاصل واکنش چیست؟

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد حامدی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

زیبا بود بازم بزارین عالی

آناهیتا موحدی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://golana.blogfa.com

سلام آقای آل داوود
من آناهیتا موحدی هستم شاگرد شما در سال تحصیلی 89-90 هستم که در مدرسه ی پویند گان رسالت تدریس می کردین...
من اون موقع تازه از تهران اومده بودم و کلاس پنجم ابتدایی بودم و شما با ما تیزهوشان کار می کردین مه من تو مشهد مرحله ی اول رو قبول شدم ولی دوم رو نه که البته خیلی خوشحالم چون من به تهران برگشتم و دو سال پیش از ما آزمون گرفتند و من نمونه دولتی قبول شدم و الان تو تهرانم .
آقای آل داوود شما بهترین معلم من در تمامی طول عمرم بودین البته دبیر علومم بسیار خانم خوب و محترمی هستند ولی به شما نمی شن...
خیلی دلم می خواد دوستای اون سالم رو ببینم ولی اصلا دلم نمی خواد دوباره بیام اون جا حتی برای یک ماه؟؟؟
چون ما غریب بودیم و اصلا به من خوش نگذشت .
بعدا هم براتون نظر می ذارم ....
خداحافظ.

سلام وسپاس گزار از لطف شما
من شما را به خوبی در خاطر دارم و امید وارم هر جا هستید موفق و بهروز باشید
با تشکر فراوان

آناهیتا موحدی چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام آقای آل داوود من آناهیتا موحدی از پویندگان رسالت هستم. امروز اتفاقی پیامی رو که قبلا براتون فرستاده بودم دیدم. خیلی ازتون تشکر می کنم چون همونطور که قبلا گفتم شما منو به درس علوم علاقه مند کردین.
اگه یادتون باشه من مرحله ی اول رو قبول شدم ولی دوم رو نه... ولی الان در تهران تو دبیرستان فرزانگان ۳ درس می خونم و تغییر هدف زندگیمو مدیون شما هستم. اگر اومدم مشهد حتما سعی می کنم شما رو برای یک بار دیگه ملاقات کنم.
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد