sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش



بسم الله الرحمن الرحیم...

در این مطلب  جزوات و نمونه سوال هایی را که همکار عزیزم آقای بابایی زحمت تهیه اش را کشید ه اند را برای استفاده شما عزیزان قرار می دهم....

 

توضیحات آقای بابایی از همکاران منطقه 15:

همکاران عزیز! جزوه علوم قسمت دوم آماده شده است...

بنده خدمت تمامی همکاران سلام عرض می کنم و از این که تهیه و ارسال جزوه کمی طول کشید از همه معذرت می خواهم. چون مطالب فصل 6 تا 8 واقعا سنگین و پرحجم بودند و من بیشتر سایت ها را سرزدم و مطلب جمع کردم و علاوه بر کتاب درسی، از چهار کتاب کمک درسی هم کمک گرفتم. همین طور از دوستان رشته فیزیک و شیمیع همچنین از دانش آموزان کلاس خودم و تعدادی از دانش آموزان کلاس های دیگر هم خواستم که برایم سوال طرح کنند. از همین جا از کلیه دوستان و دانش آموزان عزیز تشکر می کنم...

اطلاعات این جزوه تا حدودی فراتر از اطلاعات کتاب است؛ من مخصوصا این کار را کردم، چون کتاب بعضی از موضوعات را اشاره ای کرده و رد شده است و توضیحی نداده، در این جزوه سعی شده استع سوال و جواب بیشتری اضافه شود تا هر موضوعی کامل برای همکار و دانش آموز شناخته شود. و ان شاء الله برای استفاده شما مفید واقع شود.

برای امتحانات همکاران می توانند با توجه به حجم کتاب از همه یا بخشی از سوال های جزوه استفاده کنند و مابقی جهت افزایش معلومات عمومی بچه ها استفاده شود.

 

دانلود جزوه و نمونه سوال علوم ششم /درس اول تا پنجم/

دانلود جزوه و نمونه سوال علوم ششم /درس ششم تا هشتم/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد