sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

برای دانلود جزوه علوم ششم ابتدایی



دوستان عزیز و همکاران ارجمند پیرو پست های ارسالی، جزوه علوم توسط آقای بابایی از همکاران منطقه 15 آماده شده است و در اختیار همکاران، اولیا و دانش آموزان پایه ششم قرار می گیرد. با تشکر از زحمات ایشان...

 

 

آقای بابایی نوشتند:

بنده سوالات درس 9 تا 11 علوم را در قالب جزوه برای استفاده همکاران ششم ارسال می کنم. قبلا قسمت اول و دوم که شامل درس های 1 تا 8 بود را خدمتان ارسال کرده بودم . از اینکه ارسال این جزوه کمی طول کشید از شما و تمامی همکاران عذر خواهی می کنم. انشاءالله بقیه سوالات درس های علوم را بعد ار تعطیلات عید می فرستم.

برای شما و تمامی همکاران و خانواده های محترمتان سالی سرشار از سلامتی و موفقیت و کامیابی را از خداوند منان خواستارم...


 

برای دانلود جزوه علوم ششم ابتدایی کلیک کنید.

 


نظرات 4 + ارسال نظر
arvin یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام آقای آل داود من این جزوه را دانلود کردم اما این جزوه فقط
درس سفر انرژی به بعد را داشت
اگر میشود لطفا بگویید از کجا کاملش را دانلود کنم

researcher سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

a little gift for u
http://photofunia.com/output/4/2/u/i/Q/uiQGPSaL-9loFelwF3FAWg.gif

اثمثد یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:33 ب.ظ

برای من دانلود نمی شه
چه :کار کنم

mojtaba چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:55 ب.ظ

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد