sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نمایشگاه کتاب مشهد

دوستان خوب اهل مطالعه 

فرصت خوبی به دست آمده تا از کتاب های جدید ناشران ایران در نمایشگاه بین المللی بازدید کنیم 


در صورت امکان من امروز جمعه ساعت 4 بعد از ظهر به نمایشگاه می روم 

تا از نمایشگاه دیدن کنم 

امیدوارم شما را هم در نمایشگاه ببینم 

به امید دیدار 



نظرات 2 + ارسال نظر
حسام جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ

من نمی تونم وارد بشم جه کار کنم

ارشیا شیری سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام آقا آل داوود
من شیری هستم شاگرد پارسالتون.
تو نمایشگاه دیدمتون ولی جای غرفه مبتکران آنقدر شلوغ بود که گمتون کردم و فرصت نشد حال و احوال کنیم.
به امید دیدار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد