sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

اولین کسانی که تست را دریافت کرده اند


اولین سحر خیز 


خیلی دوست دارم بدانم که چه کسی آزمون شماره ی 7 را  برای اولین بار دانلود کرده 


حدس من آقای محمد قاضی زاده  از امید یا آقای  پارسا مقبلی از مفتاح  است 


اگه کسی میدونه بگه 


ممنون 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر شریعت جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ

ممنون

سینا رستگار مقدم جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ق.ظ

باعرض سلام وخسته نباشید به شما استاد محترم:
نمره ام56شدکه 1غلط درریاضی 2غلط درهدیه وقرآن 1غلط درعلوم

Sadra rasooli جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:55 ب.ظ

آقا من فکر کنم خودم ...

ایلیا کارجو اول جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام من اولین نفری بودم که آزمون شماره ی۱۰رو دادم فقط می خوام بدونم اولین کسی که آزمون شماره ۸روداده بود کیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد