sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

پاسخ به نامه ی یک دوست


پاسخ به نامه ی یک دوست 


نیمای عزیز سلام 


ضمن عرض سلام به شما دوست عزیز ، متاسفانه من نمی توانم به علت مشغله ی زیاد هر شب پیام ها را برسی کنم و از این بابت عذر خواهم 

لطفا نام مدرسه و شهر محل سکونت را بنویسید تا رمز آزمون ها را برایتان ارسال کنم 

آزمون ها هیچ گونه هزینه ای ندارند و تنها برای دانش آموزان کلاس خودم آماده می شود ولی اگر شما علاقه مند هستید می توانم رمز سوالات را برایتان ایمیل کننم 

با تشکر مرکوری 


نظرات 1 + ارسال نظر
نیما جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ب.ظ

با سلام
من نیما هستم . این پست را جهت یاد آوری می فرستم .
لطفا اگر امکانش برایتان وجود دارد رمز آزمون ها را برای من بفرستید .
من در مدرسه ی شهید تند گویان ، شهرستان جم در استان بوشهر درس می خوانم .
شماره ی تماس من 09363996168 است .
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد