sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

آزمون جامع شماره 1 ویژه هفتم



آزمون جامع شماره 1 ویژه هفتم 







آزمون جامع شماره 1 کلاس هفتم 


پاسخ نامه 

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدجواد ملکوتی جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

من ساعت 12ورب ازمون رو دانلود کردم

ممد ملکوتی جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

من ساعت 12 وربع جمعه 19 دانلود شد

farzaad naficiiiii جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ http://mercury.blogsky.com

سلام معلم عزیزم.دستتون درد نکنه.چون من این آزمون ها رو می گیرم و واسه ی سال بعد نگه می درم

علی رستگار مقدم جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ب.ظ

استاد گرامی از محبتتان بسیار سپاسگزارم

شروین مهرتاش جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ب.ظ http://amadbahar.blogfa.com

سلام اقای ال داوود.از این همه زحمات شما متشکرم.من ازمون رو دانلود کردم.ازمون سختی بود.میخوام ببینم بازم از ازمون های سال هفتم میگذارید.

لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر بگذارید:

http://amadbahar.blogfa.com
باتشکر از محبت شما.شروین مهرتاش-فردوسی-دبستان امید

مژدگانلو شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام اقای ال داوود من را به یاد می اورید؟ از سوالات خوبتان تشکر کنم فقط اگر می شود رمز آزمون هایی که واسه ی هفتم را می کذارید به ایمیلم ارسال کنید.خیلی ممنون

آناهیتا موحدی شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام آقای آل داوود من آناهیتا موحدی از پویندگان رسالت هستم. امروز اتفاقی پیامی رو که قبلا براتون فرستاده بودم دیدم. خیلی ازتون تشکر می کنم چون همونطور که قبلا گفتم شما منو به درس علوم علاقه مند کردین.
اگه یادتون باشه من مرحله ی اول رو قبول شدم ولی دوم رو نه... ولی الان در تهران تو دبیرستان فرزانگان ۳ درس می خونم و تغییر هدف زندگیمو مدیون شما هستم. اگر اومدم مشهد حتما سعی می کنم شما رو برای یک بار دیگه ملاقات کنم.
خداحافظ

آناهیتای مهربان
از شما سپاسگزارم
و برایتان آرزوی سربلندی و بهروزی دارم
به امید دیدار
مرکوری

باربد سیدی جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام اقای ال داوود خوب هستین بعد از تشکر میخوام بگم دستتان درد کنه که عکس من و ارش رو گذاشتنی. یادش بخیر خیلی خوب بود اون موقع
با تشکر از آزمون های خوب خودتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد