sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

ترانه های ماندگار


گل گندم 


با صدای زنده یاد محمد نوری 



روی تصویر کلیک کنید 

نظرات 3 + ارسال نظر
شروین مهرتاش دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ http://amadbahar.blogfa.com

سلام اقای ال داوود.خسته نباشید.شبتون بخیر.من برای ثبت نام ازمون تیزهوشان توی سایتش رفتم.اما نمیدونم که چطور ثبت نام کنم چون سردرگم کننده است.
میشه لطفا راهنماییم کنید.
ممنون از لطفتون.

آرین مس فروش سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام استاد شبتون بخیر
من این آهنگ را خیلی دوست دارم. :عاشق
در ضمن هم با پیانو می توانم بنوازم و هم با سنتور
اگر دوست داشتین یک روز سنتورم را بیاورم و براتون بزنم.

کسری خندان پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد