sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک هدیه استثنایی

ماجرای یک هدیه استثنایی 

یا محبت کردن خیلی آسان است 


ماجرا از آنجایی آغاز شد که یکی از دانش آموزان جعبه ای دست ساز خودش را به من داد و گفت این برای شماست ولی به کسی نشان ندهید . 

سریع خودم را به دفتر رساندم تا آن را باز کنم و ببینم داخل آن چیست . اصلا از آریا انتظار چنین کاری را نداشتم 

داخل جعبه چی میتونه باشه برایم خیلی مهم بود که زود تر بدونم در حالی که مشغول باز کردن هدیه ی بودم تمام اتفاقاتی که در آن هفته بین من و آریا افتاده بود از ذهنم می گذشت . 

می دونستم که خیلی از دستم ناراحت است چون چند بار بهش در مورد اتفاقاتی که اخیرا رخ داده بود تذکر داده بودم و می دانید که هیچ کس از نصیحت خوشش نمی آید .

دیگه جعبه باز شده بود و حالا می تونستم ببینم داخل جعبه چیست یک نامه بود که روی آن نوشته شده بود

 برای مستر آل داود 


نامه چند تا شده بود هر تای آن را که باز می کردم فکر و خیال های عجیبی به سرم میزد 

یعنی من این قدر او را ناراحت کردم که برایم نامه نوشته است ؟ 


آخرین تای نامه باز شد 

آن چه داخل آن کاغذ بود با آنچه در تصورات من بود کاملا تفاوت داشت . 



من واقعا آریا را دوست دارم و از نظر من پسری مهربان و دوست داشتنی است اما گاهی لازم است تذکر هایی داد . 


فهمیدم که آریا کاملا حرف های من را درک کرده و به بهترین صورت پیام محبت آمیز خودش را به من داده بود 

او با دستان مهربانش تصویری دوست داشتنی از من کشیده بود 


به راستمی چقدر محبت کردن آسان است و ما به راحتی آن را از یکدیگر دریغ می کنیم 

این هدیه سومین هدیه ی زیبایی است که تا کنون دریافت کرده ام 


آریا جان متشکرم





تصویری که آریا از من کشیده است 

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا محسنیان جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ق.ظ

شما بی نظیرید آقای آل داوود

امید هاشمی جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ب.ظ

بی نظیر و نصیحت کننده

ناشناس جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:31 ب.ظ

In naghashi oon nist chera oon naghashi khodesho nazashtin

مهرشاد مشکینی جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:40 ب.ظ

چقدر زشت کشیده

نمی دونم جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:29 ب.ظ http://my tree.blogfa.com

این چه خود شیزینیه مسخره ای

دانیال بدیعی شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ

الِکی می گی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد