sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

دوستان مرکوری 2


دوستان مرکوری 


امروز می خوام یکی از مهربان ترین دوستان مرکوری را به شما معرفی کنم 


آقای فتحی پسری مهربان و دوست داشتنی است که این روز ها بسیار تلاش می کند تا در تمام دروس بهترین باشد 

ایشان با تمام وجود به من قول داده که تا پایان فروردین ماه از همه نظر پیشرفت کرده و باعث افتخار خانواده ، مدرسه و از همه مهم تر خودش بشه 


فتحی عزیز من بهت ایمان دارم و مطمئن هستم به این موفقیت دست پیدا می کنی . 


با آرزوی موفقیت برای تو 


دوستدار شما مرکوری 




نظرات 1 + ارسال نظر
؟ پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ب.ظ

واییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد