sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

پوست موز




هنرمندی که با پوست موز هنر خلق می کند


پوست موز در مقایسه با دیگر میوه ها نرم تر و لیزتر است، بنابراین خلاقیت هنری بر روی این میوه سخت تر از میوه هایی مثل هندوانه و سیب است. اما استفان بروسچه، هنرمند هلندی، با تمرین و تلاش فراوان بر روی میوه موز خلاقیت هنری انجام داده و تصاویری از آثار خود را بر روی صفحه اینستاگرامش به نمایش گذاشته است. تاکنون 15 هزار نفر خلاقیت او را تقدیر کرده اند.

واکنش مثبت و استقبال طرفداران سبب شد که این هنرمند هلندی تصاویر تمام آثار خود را جمع آوری کرده و کتابی با اسم Fruitdoodles به چاپ برساند. او همچنین تصاویر آثار هنری خود را در یک تقویم چاپ کرده و در شبکه اینترنتی خصوصی sb77.Nl به فروش می رساند.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدعطا جلیلیان سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ق.ظ

مثل همیشه کارتون عالیه،خیلی قشنگ بود ممنون معلم خوب ومهربونم

یک دانش آموز قدیمی سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام آقای آل داوود
یک سوال داشتم
برای وبلاگ من چنین نظری آمده بود
"حتما بخواننین به حضرت محمد قسم متن رو نخونین اول یه آرزو کنین

قشنگ ترین رویات درعرض چهار روز اتفاق مییفته اما اگه نفرستی چهار اتفاق بد برات میفته به ده

نفر بفرست بعداز 28 دقیقه کسی بهت زنگ میزنه که انتظارشو نداری متن پایینو نخونده یه آرزو

بکن. ﷽.﴿.قُل.هُوَ.اللَّهُ.أَحَدٌ.۞.اللَّهُ.الصَّمَدُ.۞.لَمْ.یَلِدْ.وَلَمْ.یُولَدْ.۞.وَلَمْ.یَکُن.لَّهُ.کُفُوًا.أَحَد.﴾.tt. اینوبخون وبفرست اگر نفرستیش به قران پشت کردی تنزیلَ العزیزِ الرّحیم لتُنذرَ قوماً مااُنذرَآباؤهم فَهُم غافلون به9نفربجزمن بفرست ببین تا60دقیقه دیگه خدأبرات چه میکنه"

من خودم ک باور ندارم
اما میخوام نظر شما را هم بدونم
آیا چنین چیزی ممکنه؟؟؟؟؟
منتظر جوابتون هستم
با تشکر
ی دانش عاموظ غدیمی(مردثه نثر)

نباید به این نظر ها توجه کنی و بهتر است آن را پاک کنی

امید هاشمی سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ب.ظ

چه خلاقانه کاش همه از این هوش استعداد بر خوردار بودند

شایان ابراهیمی چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ب.ظ

بســـــــــــــــیار زیبا کار کرده است.

فرزاد نفیسی نژاد چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام به آقای آل داوود. واقعا عالی بود و لذت بردم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خطاب به « یک دانش آموز قدیمی » هم بگم که این متن ها یک نوع (هک یا حک) هست که می تونه کامپیوتر یا لب تاپ یا موبایل شما رو (هک یا حک) کنه.
اگر کپی نکرده پاکش کنی ، اتفاقی نمی افته ،‌ اما با کپی کردن سیستم تو (هک یا حک) خواهد شد.
اگر هم (هک یا حک) نباشه ،‌ یک نوع توطئه است که تو سوره ی توحید رو می خونی امّا اتّفاقی نمی افته و تو نسبت به اسلام بد دل می شی و دینت تضعیف می شه.
پس به این متن ها توجه نکن چون نویسندگان اونا قصد بدی دارند.

ممنون از توضیح کاملت

محمدرضا بااخلاق چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ب.ظ http://mamadbg.blogfa.com

مرده چه قدر با حوصله بوده

علی شریف زاده پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام آقای آل داوود، خسته نباشید، امسال خیلی دانش آموز های زیبایی گیرتون اومدن، من الان تو نمونه دولتی اردکانی تحصیل می کنم، همه اش را هم مدیون معلم های زحمت کشم هستم، مخصوصاً شما، هرچند من توی کلاس آقای غلامپور بودم ولی شما یک نکاتی رو توی تابستون گفتین که خیلی تو آزمون به دردم خورد، آقای غلامپور به من گفته بودن امسال دیگه تو مدرسه نمی مونن حالا می خوام از شما بپرسم آقای غلامپور تو مدرسه اند؟
راستی چون حدس میزنم منو نشناختید خودمو معرفی میکنم: من علی شیریف زاده، همونی ام که توی اردوی پارسال پیکنیک و ماهی آوردم، و آقای رهبری زاده ماهی ها رو سرخ کردند و با آقای کاشانی و .... خوردیم فکر کنم منو کامل شناخته باشید، عمید وارم نزرمو بخونید و بحش پاصخ بدید، خیلی دوستون دارم.
با آرزوی بهترین ها

LoooooooooooooooL جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

0
0 0
0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

0 0 0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد