sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

داستان روز جمعه 6


داستان امروز را به پدرم تقدیم می کنم که امروز در کنارم نیست 


قدر پدر و مادر خود را بدانید . 


با آرزوی سلامتی برای تمام پدران و مادران جهان 


Image result for ‫پدر‬‎
 

 کاش پدرم در کنارم بود  

 
4 ساله که بودم فکر می کردم پدرم هر کاری رو می تونه انجام بده . 

5 ساله که بودم فکر می کردم پدرم خیلی چیزها رو می دونه . 

6 ساله که بودم فکر می کردم پدرم از همة پدرها باهوشتر. 

8 ساله که شدم ، گفتم پدرم همه چیز رو هم نمی دونه. 

10 ساله که شدم با خودم گفتم ! اون موقع ها که پدرم بچه بود همه چیز با حالا کاملاً فرق داشت. 

12 ساله که شدم گفتم ! خب طبیعیه ، پدر هیچی در این مورد نمی دونه .... دیگه پیرتر از اونه که بچگی هاش یادش بیاد. 

14 ساله که بودم گفتم : زیاد حرف های پدرمو تحویل نگیرم اون خیلی اُمله . 

16 ساله که شدم دیدم خیلی نصیحت می کنه گفتم باز اون گوش مفتی گیر اُورده . 

18 ساله که شدم . وای خدای من باز گیر داده به رفتار و گفتار و لباس پوشیدنم همین طور بیخودی به آدم گیر می ده عجب روزگاریه . 

21 ساله که بودم پناه بر خدا بابا به طرز مأیوس کننده ای از رده خارجه 

25 ساله که شدم دیدم که باید ازش بپرسم ، زیرا پدر چیزهای زیادی درباره این موضوع می دونه و زیاد با این قضیه سروکار داشته . 

30 ساله بودم به خودم گفتم بد نیست از پدر بپرسم نظرش درباره این موضوع چیه هرچی باشه چند تا پیراهن از ما بیشتر پاره کرده و خیلی تجربه داره . 

40 ساله که شدم مونده بودم پدر چطوری از پس این همه کار بر میاد ؟ چقدر عاقله ، چقدر تجربه داره . 



50 ساله که شدم ... !

حاضر بودم همه چیز رو بدم که پدر برگرده تا من بتونم باهاش دربارة همه چیز حرف بزنم ! 

اما افسوس که قدرشو ندونستم ...... خیلی چیزها می شد ازش یاد گرفت ! 

حالا اگه اون هست و تو هم هستی یه خورده ...... 


Image result for father


 

نظرات 6 + ارسال نظر
138213 جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ

با سلام .
بسیار دلپسند و دلچسب بود. با تشکر از شما.

شایان ابراهیمی شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ب.ظ

بسیار زیبا و عالی بود
خداییش خیلی مطلب باحالی بود
خدا همه ی پدران و مادران مارا بیامرزد.

امید هاشمی شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ

اقا درکتون میکنم خیلی سخته ادم کنار پدرش نباشاه احساس غریبی میکنه

نصیری چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ

این حرف حرف حق بود

مهتاب فرخ فر جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ق.ظ

خیلی قشنگ بود.
راستی عید تان پیشاپیش مبارک!

سید یاسین موسوی دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:32 ب.ظ

:گریه اقا سلاممن از مون روخیلی گند زدم وخجالت میکشم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد