sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

بهاری


ساقیا آمدن عید مبارک بادا 


نظرات 5 + ارسال نظر
امید هاشمی شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ

پیشاپیش عید شما مبارک اقای ال داوود عزیز سال خوبی رو براتون ارزو میکنم نوروزتان پیروز

نفیسی نزاد سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ب.ظ

بابا خود شیرین

نصیری چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ب.ظ

باسلام و تبریک عید البته پیشاپیش به تمامی بینندگان این نظر مخصوصا جناب استاد ال داوود

فرزاد نفیسی نژاد جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام آقای آل داود.خسته نباشید و عیدتون مبارک.
یه نظری اینجا هست با نام«نفیسی نژاد»
این نظر رو من ننوشتم و یه نفر دیگه با نام من اون رو نوشته.
فک کنم خودتون از روی ایمیل فهمیده باشین.
خلاصه بگم که از من تصور ذهنی بدی نداشته باشین و فک کنم خود امید هم بدونه که من همچین پیامی نمی دم

علی رضا علوی جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ب.ظ http://benalavi.blogfa.com

امید .............................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد