sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش


نظرات 9 + ارسال نظر
shayan ebrahimi پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ

آقای آل داوود دیده نمیشه مطلبتون ، موضوع چیه ؟

امید هاشمی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ب.ظ

اها فهمیدم سرکاریه

matin bazrafshan جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ب.ظ

آقا ابراهیمی راست میگه.

arshia شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ب.ظ

آقای آل داوود عزیز
عید رو صمیمانه به شما و خانواده ی محترم تبریک می گویم.امروز برای تبریک و داتلود آزمون به وبلاگ شما مراجعه کردم اما با رمز مواجه شدم.من تابستان دانش آموز شما در مبتکران بودم.اگر امکان داره رمز آزمون های بهاری رو بردارین . من شما رو مثل پدر م دوست دارم.لحظه ی سال تحویل برای سلامتی تون دعا کردم. امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید.

محمدجوادملارستمی شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:05 ب.ظ

اقای ال داود رمزازمون بهاری چنددسته لطفا بگید

شاهرخی یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام عیدتون مبارک
کاش آزمون ها زو به همه عیدی می دادین.سر صبح اومدم دانلود کنم اما دیدم رمز داره.

علی جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام کاش به بقیه دانش آموزان هم اهمیت می دادید و این آزمون های بهاری رو برای همه دانش آموزان می گذاشتید.هر چند که نظر منو تایید نمی کنید.

حانیه دردمه شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام آقای آل داود من از ویژه ی یک مبتکرانم چرا آزمون های بهاری رمز داره

حانیه دردمه یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام من از ویژه یک مبتکرانم چرا آزمون های بهاری رمز داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد