sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

عذز خواهی


با تبریک محدد سال نو و همچنین تشکر از پیام های محبت آمیزی که به در این ایام برای مرکوری ارسال کرده اید 


باید به عرض برسانم متاسفانه در این ایام به اینترنت دسترسی نداشتم تا بتوانم پاسخ محبت های شما را بدهم و همچنین اگر متوجه شده باشید از روز یازدهم آزمون ها گذاشته نشده است 

به همین دلیل عذر خواهی مرا بپذیرید 


البته دلیل نبود آزمون ها این بود که روز دهم هنگام باز گشت به مشهد در بین را مادرم به شدت بیمار شد که مجبور شدیم در بیمارستان طبس ایشان را بستری کنیم . که خوشبختانه پس از سه روز به  یاری حدا ، همت پرستاران و دکتر دلسوز ایشان آقای کراچیان حال مادرم بهبود یافت 


و در همین جا لازم است از این عزیزان تشکر کنم 


بخصوص جناب پرستاری که در تصویر مشاهده میکنید که کمال همکاری را با ما داشتند . 


البته لازم به ذکر است از این جمعه آزمون ها به طور مرت هر جمه همان ساعت قبلی روی وبلاگ قرار میگیرد 

با قلب های پاکتان برای بهبود  تمام بیماران مخصوصا مادران و پدران که عزیز ترینمان هستند دعا کنید 


فعلا تا شنبه خدا نگه دار .  




نظرات 10 + ارسال نظر
علی آذرخش پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.mytree.loxblog.com

استاد عزیز ضمن تبریک مجدد سال نو از این که خبر بهبودی مادر گرامیتان رل شنیدم خوش حال شدم و برای سلامتی کامل ایشان دعا می کنم . انشاا... به سلامتی به مشهد برسید وشنبه زیارتتان کنم.
با تشکر

ممنون از شما علی آقا
سلامتی شما و پدر و مادر محترم را آرزو مندم

شایان ابراهیمی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام جناب آل داوود :
من و پدر و مادرم همه برای مادر گرامی شما استاد گرامی دعا کردیم.
انشاالله حال ایشان خوب شود.

ممنون شایان عزیز
من هم سلامتی شما و خانواده محترم را از پروردگار مهربان آرزو دارم

کسری خندان جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام آقای آل داوود مجددا عیدتون مبارک باشه .بابت آزمون ها ممنون.امیدوارم حال مادرتون زودتر خوب بشه منم برای سلامتی ایشون و همه مریض ها دعا می کنم .انشالله همیشه سلامت باشید

ممنون و سپاس
امیدوارم سال نو را با موفقیت شروع کنی

138213 جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ب.ظ

با سلام .
اشک هر مادری که می چکد درختان پرندگان و حتی سبزه زار ها زرد و شرمگین میشوند ...
انگار تنها ما انسانها هستیم که قدرشان را نمی دانیم


با آرزوی سلامتی برای همه مادرانی که بهشت با نام آن ها جاویدان است.

138213 جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ب.ظ

جناب آقای آل داوود لطفا پاسخ پیامهایمان را بدهید.


با تشکر- سارا هادوی

با سلام و عرض تشکر از پیام محبت آمیز شما

امید هاشمی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام آقای ال داوود عزیز سال نو مبارک از اینکه مادرتان شفا یافت خیلی خوش حال شدم
خواستم از شما عذر خواهی کنم از اینکه نتونستم همه ی ازمون هایتان را دانلود کنم
دلیل هم دارم
ما مشق تیز هوشان داشتیم که معلم علوم ما بسیار لطف کردن وضعیت ما رو درک کردن
ولی معلم ادبیات تعداد ازمون هایی که به ما داد نسبتا زیاد بود
و اما معلم ریاضی که ازمون هایی بسیار زیاد و سختی رو به ما دادن ما رو از نوشتن دیگر مشق ها غافل کردن
درضمن پیک نوروزی هفتا و هشت صفحه ای داشتیم
کمی مشق قرآن هم داشتیم
بازم ازتون خیلی خیلی خیلی عذر میخوام درضمن به اینترنتم دسترسی نداشتیم و من از سیم کارت خواهرم که اینترنت به همراه داشت استفاد کردم ولی ایشون روی سیم کارتشون حساس بودن

امید هاشمی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ

این مطلب عذر خواهی از من بود یادم رفت اسمم رو بنویسم

مهدی خاکپور سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ب.ظ

با ارزوی سلامتی برای مادرتان وتمام مریضان ارزو می کنم سال خوبی پیش رو داشته باشید

رابرت کخ سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:37 ب.ظ http://rabert-kokh.blogsky.com

با سلام.
استاد ارجمندم که با لطف شما و همکارانتان به این مکان رسیدم.
من از شما بسیار ممنونم اما میدانم کمی برای تشکر دیر است.
وقتی داشتم متن را میخواندم بسیار ناراحت شدم ولی آخرش خیالم آرام گرفت.
بسیار خوش حالم که حال مادر گرانقدرتان خوب شد و از همین الان با قلب چوچولوم از خداوند بلند مرتبه شفای کامل مادر و سلامتی همیشگی خانوادیتان را میخواهم.
دوست و شاگرد چوچولویتان رابرت کخ

138213 یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ب.ظ

با سلام .

امروز (یکشنبه) در کلاس مبتکران در هنگامی که منتظر آمدن شما بودیم مردی با خنده وارد کلاس شد که خود را اینگونه معرفی کرد: دوست صمیمی معلم قبلی شما هستم اصمتی.
پس از چندی صحبت کردن متوجه شدیم که بسیار مهربان و شوخ طبع و خوشرو هستند
اما حیف که بازم جای خالی شما را در کلاس پر نکردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد