sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

شعر

این شعر توسط یکی از دوستان مرکوری ارسال شده است 




فکر می کنم تصویر زیر از فرستنده ی شعر باشد اگر این طور نیست اطلاع دهید 




این شعر را به اقای ال داوود وتمامی اساتید بزرگم از جمله اقای سیفی اقای کاشانی و..... 



Image result for ‫قدر استاد نکو دانستن‬‎



گفت استاد مبر درس از یاد

یاد باد آنچه به من گفت استاد


یاد باد آن که مرا یاد آموخت

آدمی نان خورد از دولت یـــاد


هیچ یادم نرود این معنــــی

که مرا مادر من نـــــادان زاد


پدرم نیز چو استــــــادم دید

گشت از تربیــــــــــت من آزاد


پس مرا منت از استـــاد بود

که به تعلیـــــــم من استاد استاد


هر چه می دانست آموخت مرا

غــــیر یک اصل که ناگفته نهاد


قدر استـــــــــــــــاد نکو دانستن

حیف استــــــــاد به من یاد نداد


گر بمردست ،روانــــش پر نور

ور بود زنده ، خدایش یار باد !


با تشکر از دوست گمنام مرکوری 

نظرات 1 + ارسال نظر
mapt سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام فکر کنم از اخوان است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد