sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

از زبان پروفسور حسابی:


از زبان پروفسور حسابی:




22 سال درس دادم



1- هیچگاه لیست حضور و غیاب نداشتم.


 (چون کلاس باید اینقدر جذاب باشه


 که بدون حضور و غیاب شاگردت بیاد سر کلاس)




2- هیچگاه سعی نکردم کلاسم را غمگین و افسرده نگه دارم!


 (چون کلاس،

 خانه دوم دانش آموز هست)




3-هر دانش آموزی دیر آمد، 

 سر کلاس راهش دادم!


 (چون میدونستم اون اگر 10 دقیقه هم بیاد،


 کلاس یعنی احساس مسوءلیت نسبت به کارش)



4- هیچگاه بیشتر از دو بار حرفم را تکرار نکردم.


 (چون اینقدر جذاب درس میدادم 


که هیچکس نگفت بار سوم تکرار کن)



5- هیچگاه 90 دقیقه درس ندادم!


(چون میدونستم کشش دانش اموز متوسط و کم هوش و باهوش با هم فرق داره) 



6-هیچگاه تکلیف پولی برای کسی مشخص نکردم!


(چون میدانستم ممکنه بچه ای مستضعف باشه یا یتیم..)

7- هیچگاه دانش اموزی درب دفتر نفرستادم.

(چون میدونستم درب دفتر وایسیدن یعنی شکستن غرور)


8- هیچگاه تنبیه تکی نکردم 

و گروهی تنبیه کردم!

 (چون میدونستم تنبیه گروهی جنبه سر گرمی هست ولی تنبیه تکی غرور را میشکند)

 9- همیشه هر دانش اموزی را آوردم پای تخته، بلد بود.

(چون میدانستم که کجاش گیر میکند نمپرسیدم

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا شفیعی چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ق.ظ

اقای ال داوود شما برای ما بچه ها از دکتر حسابی هم بهتر بودین
اونقدر خوب وجالب درس میدادین
اونقدر مهربون و خوش اخلاق بودین که بچه های امید هیچ وقت فراموشتون می کنند
شما بهترین معلمی هستین که ن داشتم و خواهم داشت
امضا
علیرضا شفیعی
دانش اموز سال91-92

روزبه ابراهیمی چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ب.ظ

بسیار عالی

دوست و رفیق همیشگی شما چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام استاد عزیزم دلم براتون و دلداری هاتون خیلی تنگ شده برای نتایج لحظه شماری میکنم و دعا میکنم دوستانم و من هم با دیدن نتایج لبخند به لبهایمان بنشیند

بی نام چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:38 ب.ظ

کسری خندان جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام آقای آل داوود .شما یک معلم واقعی و بی نظیر هستید نه تنها برای بچه ها ،بلکه برای اولیا .
من از شما درس های زیادی آموختم وامیدوارم بتونم باز هم از تجربیات ارزنده شما بهره مند بشم .در پناه خداوند متعال سلامت باشید وسایتون همیشه روی سر بچه ها باشه به امید خدا.
مادر کسری

قابل این همه تعریف نیستم
سپاسگزارم

آرمان چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:25 ق.ظ

برو بابا دلت خوشه بیکاری نشستی مطالب سایتایه دیگرو میدزدی تا دیگران ازت تعریف کنن.

ممنون از نظر جنابعالی
تا خالا این جور به مطالبم نگاه نکرده بودم
نظر شما باعث شد به این مسئله هم فکر کنم
اما در حقیقت این گونه مطلب ها را برای خودم و دیگر همکاران میگذارم تا به خودمان تذکر دهیم که دانش آموزان ابزاری برای تجارت و منافع اقتصادی ما نیستند که آنها را به بازی بگیریم .
روح لطیف آنها با کوچکترین صحبت و توهینی که به آن ها می شود آزرده شده و قابل ترمیم هم نیست
اما فکر نکرده بود م شما خواننده ی محترم ممکن است این گونه برداشت کنید
از این پس با احتیاط بیشتر این گونه مطالب را در وبلاگ قرار می دهم باز هم از شما سپاسگزارم

A.A.S پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:08 ب.ظ

اقاى ال داوود هر چقدر هم که دکتر حسابى معلم خوبى باشه باز هم تو معلما رتبه دوم رو داره چون یه نفره دیگه دیگه رتبه اول رو در اختیار داره و وان هم بن شک شما هستین

امیرمحمد مرادپور شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:33 ب.ظ

بسیار عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد