sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

کتاب هایی برای مطالعه در تابستان 3


کتاب هایی که موحب افزایش قدرت تحلیل و خلاقیت میشود کتاب های پلیس است که در بین نوجوانان دهه پنحاه بسیار متداول بود 

به هر حال من به توصیه ی یکی از دوستان خوب مرکوری این کتاب ها را معرفی می کنم امیدوارن برای نوجوانان دهه 90 هم جذاب باشه هر چند شما ترجیح می دهید کتاب هابیت و هری پاتر بخونید که از نظر من بسیار جذاب و خواندنی هم هست و من بسیار به این کتاب ها علاقه دارم 


معرفی نویسندگان کتاب های جنایی و پلیسی


آ گاتا کریستی 



Image result for ‫لیست کتاب های آگاتا کریستی‬‎




Image result for ‫لیست کتاب های آگاتا کریستی‬‎

Image result for ‫لیست کتاب های آگاتا کریستی‬‎


Image result for ‫کتاب قتل در قطار سریع السیر شرق‬‎

نظرات 7 + ارسال نظر
شایان ابراهیمی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام :
خیلی ممنون جناب آل داوود.

دلم براتون تنگ شده به امید دیدار.

امیر ارسلان انتظاری دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:32 ب.ظ http://appleidfor20000r.blogfa.com

سلام جناب آقای ال داوود این سایت رو وقتی من توی گوگل می زنم می گه server not found مشکل چیه من از کتاب قتل در قطار سریع السیر شرق خوشم اومده ولی نمی تونم بخونمش چیکار کنم؟باتشکر

مثل این که سایت کتابخانه ی ملی دچار اشکال شده حتما بر طرف میشه یک سایت ذیگه رو معرفی می کنم

A.A.S دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:41 ب.ظ

به نظر میرسه همه کتاب هاى بسیار خوبى باشند به خصوص کتاب قتل در قطار سریع السیر .ممنون بابت رحمات و مطالب جالب شما. دانش اموز سال ٩١-٩٢

بهنام لیورپولی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:31 ب.ظ

آخ اقا فیلم قتل در قطار سریع السیر خیلی قشنگه.لطفالینکش رو بذارین.ممنون

بهنام لیورپولی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ب.ظ

راستی اقا لینک فیلم قتل در قطار سریع السیر اینه
http://dl.p30movie.org/film%20khareji%20dooble/esfand.1393/Murder.on.the.Orient.Express.1974.720p.Farsi(P30Movie).mkv

چطوری لیورل پولی ...

دلم برای صدای زرسا و پر طنینت تنگ شده

mapt سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام کتاب های اگاتا کریستی و دارن شان فوق العاده قشنگن

سارا هادوی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام

فکر میکنم سایت کتابخانه ی ملی دچار مشکل نشده زیرا من همین امروز وارد سایت شدم و خیلی راحت از آن استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد