sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

جی. آر. آر تالکین
Tolkien 1916.jpg
تالکین در لباس نظامی هنگام خدمت در ارتش انگلستان در زمان جنگ جهانی اول
نام اصلیجان رونالد روئل تالکین
زادروز۳ ژانویهٔ ۱۸۹۲
بلوم فونتین، آفریقای جنوبی
مرگ۲ سپتامبر ۱۹۷۳ میلادی (۸۱ سال)
بورنموث، انگلستان
ملیتانگلیسی
پیشهنویسنده، استاد دانشگاه،شاعر، زبان‌شناس
سبک نوشتاریادبیات فانتزی، ادبیات کودک و نوجوان، مترجم، منتقد
کتاب‌هاارباب حلقه‌ها، هابیت،سیلماریلیون، فرزندان هورین،ماجراهای تام بامبادیل
همسرادیث برت (۱۹۱۶-۱۹۷۱)
شاگردریچارد ناک

  

کتاب های ارباب حلقه ها و هابیت هم کتاب های سرگرم کننده ای هستنذ که می توانند ایام خوشی برای تابستان شما فراهم آورد 




Image result for ‫تالکین هابیت‬‎



Image result for ‫تالکین هابیت‬‎


Image result for ‫تالکین هابیت‬‎










نظرات 5 + ارسال نظر
محمد کسری سرطایی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام آقای آل داوود
امید وارم حال شما خوب باشد.
به نظر من مجموعه کتاب های "علوم ترسناک" هم کتاب زیبایی است و برای مطالعه در تابستان عالی است .
برخی از کتاب های آقای شل سیلور استاین(البته از نظر من همه آنها) عالی است و من شخصا عاشق نوشته های این نویسنده توانا هستم.

ممنون فرهیخته ی عزیز من هم کار های شل را خیلی ذوست دارم

محمد کسری سرطایی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام آقای آل داوود
شما میتوانید کتاب های آقای شل سیلور استاین و مجموعه "علوم ترسناک" را در این بخش معرفی کنید.
با تشکر

محمد کسری سرطایی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:16 ب.ظ

با عرض معذرت بنده یک نظر را دوبار فرستادم.
من از شما معذرت میخواهم به خاطر اشتباه پیش آمده لطفا این اشتباه بنده را ببخشید .
موفق و شاد باشید

امید هاشمی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:40 ق.ظ

کاش هری پاتر هم جزوشون بود اخه یه جورایی داستانش به هابیت میخوره

جی کی رولینگ مثل تاکین نویسنده ی بطزگی است حتما در ادامه کتاب های ایشان را هم معرفی می کنم

امیر برومند سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ب.ظ http://amiralbo.blogfa.com

من هابیت را پیشنهاد میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد