sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

سایت اعلام نتایج



http://www.sampad.razaviedu.ir/

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد عسکریان دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.mercury.blogsky.com

آقای آل داوود خسته شدم! آخه کی نتایج تیزهوشانو میدن؟

سارا هادوی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ق.ظ

با سلام

نخست بابت کتاب های خوبی که معرفی کردید متشکرم.

اما وقتی وارد سایت شدم حتی خبری از آزمون تیزهوشان 94-95 نبود و فقط از نتایج آزمون پارسال گفته بود

با تشکر

از شما هم برای راهنمایتان سپاس گزارم

سروش محدث شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:21 ب.ظ

قبول شدم
قبول شدم

مگه نتایج اومده کدوم سایت

سروش محدث (واقعی) یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام آقای آل داوود

نظر بالایی که گذاشته شده توسط من نبوده، و نمیدونم کی گذاشته ، :(

امید وارم خبرش وافعی باشه

امیر حسین احمدی چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:22 ب.ظ

آقای آل داوود سلام (از مدرسه مفتاح2) نتایج آزمون نمونه دولتی مال کدوم سایته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد