sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نرم افزار


نرم افزار محاسبه تعداد قطر های یک چند ظلعی 



Image result for ‫قطر چند ضلعی‬‎

نظرات 4 + ارسال نظر
علی سبزی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام آقای آل داوود من شاگرد شما بودم دو سال پیش
دیگه مارو آدم حساب نمیکنین برام ایمیل هم نمیفرستین
الان همه ی ما بچه ها بهترین دو رانمون را با شما سپری کردیم .
دستتون در نکنه .

علی جان سلام خیلی دلم برای شما و دیگر دوستانت تنگ شده
امید وارم بتونم شما را ببینم

ماهان نصرآبادی یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:15 ب.ظ

تعداد اضلاع*(تعداد اضلاع_3) تقسیم بر 2

نقی پور یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام اقای ال داود . من از این که معلمی مثل شما را داشتم بسیار خوش حال هستم. به خاطر لطف شما بود.

SajjadRamezani یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:38 ب.ظ http://LabkhandPlus.blogfa.com

عالیه آقای آل داوود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد