sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

آزمون پایانی ترم تابستانی مجتمع آموزشی امید پایه ششم


آزمون پایانی ترم تابستانی مجتمع آموزشی امید پایه ششم 


برای دریافت آزمون روی تصویر کلیک کنید 


Image result for ‫آزمون‬‎


فایل به صورت فرمت pdf میباشد


پاسخنامه فردا در همین صفحه منتشر می شود . 


نظرات 5 + ارسال نظر
متین معین پور یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

با عرض سلام و تشکر از زحمات شما سوالات گروه ب را رو سایت بگذارید.

sepehr.noori دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.msn10911fcb4.mihanblog.com

پاسخنامه کو پس؟

sadra سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام اقای آل داوود من صدرا هستم اقای صفا بهتر هستن یا اقای لئل منفرد

دلم براتون تنگ شده ممنون و خداحافظ

امیرمحمد مرادپور پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ق.ظ

اقا جواب را بزارید

فرهاد گلمکانی پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام من این آزمون را دانلود کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد