sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

ملاقات با دوستان اهل کتاب در نمایشگاه بینالمللی کتاب مشهد آبان ماه 94



ملاقات با دوستان اهل کتاب در نمایشگاه بینالمللی کتاب مشهد آبان ماه 94 


دوستان خوب مرکوری امیدوارم بعد از ظهر روز جمعه ی این هفته شما را در نمایشگاه بین الملل کتاب مشهد ملاقات کنم 

هم فال است و هم تماشا هم از حال همدیگر با خبر می شویم و هم با تازه های کتاب ایران آشنا و هم اگر کتاب خوبی دیدیم با یکدیگر مشورت و در سبد کالایمان قرار می دهیم 

به امید دیدار  در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد 

بعد ازظهر جمعه 

نظرات 13 + ارسال نظر
Ali tavassoli دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ب.ظ http://mercury.blog sky

إنشاءالله به امید دیدار شما در نمایشگاه فقط کجا میتوانیم شما را ببینیم

ناشناس سعدی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:11 ب.ظ

اقا شما هم میاین؟

امیر محمد مرادپور دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ب.ظ

متشکرم

SajjadRamezani چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ب.ظ http://LabkhandPlus.blogfa.com

سلام آقای آل داوود قرار بود غرفمونو بگم یادم رفت
سالن ابوسعید ، غرفه ی 49 ، انتشارات آفرنگ شرق

شایان ابراهیمی چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام :
جناب آل داوود شاید باورتان نشود اما آنقدر دلم برایتان تنگ شده که حد ندارد .
انشاالله که بتوانم بیایم و با شما ملاقاتی داشته باشم.

راستی هنوز هم به یاد من هستید ؟

پدرام حمیدی راد پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ق.ظ

آقای آل داوود سلام. لطفا بگویید کجا و در چه زمانی حاضر باشیم. من روز جمعه بعد از ظهر در سالن ابو سعید غرفه پدر سجاد رمضانی حاضر هستم. ممنون

ناشناس پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:31 ب.ظ

آقای آل داوود ساعت چند میاین ماهم بیایم

داود سامانی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ب.ظ

آقای ال داود من هم می خواهم به نمایشگاه کتاب برم شما ساعت چند می رسید اونجا؟

امیرحسین پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ب.ظ http://omoomiy. vcp.ir

آقای آل داود اگر شما بیاین من شاید بتوانم بیایم

SajjadRamezani پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:45 ب.ظ http://LabkhandPlus.blogfa.com

به خواطر شما هم روز جمعه میام نمایشگاه که ببینمتون

داود سامانی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:56 ب.ظ

آقای ال داود من با داداشم می خوایم بریم نمایشگاه شما ساعت چند میرین اونجا؟

Saleh سعدی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:14 ب.ظ

اقای ال داوود لطفا نتیجه ی ازمون رو بگید (المپیاد)

مبین باقریان جمعه 15 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ق.ظ

آقا نتایج رو بگذارید من خیلی خراب کردم . فکر می کنم چند گزینه را جابجا زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد