sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

رمز نتایج و آزمون



رمز  نتایج و آزمون 

رمز المپیاد و نتایج همان رمز المپیاد شماره 6 است . 


از اولیا محترم بابت این تاخیر عذر می خواهم  سرمای شدیدی خوردم و نتوانستم به موقع آماده کنم . 


بچه ها !!!!!! 

خیلی خوشحال نشید هر جور باشه خودم را صبح به مدرسه می رسونم  . 

نظرات 5 + ارسال نظر
Saleh hasani جمعه 15 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:11 ب.ظ

اقا خدا بد نده،شما اگه نیاین مدرسه ما گریه می کنیم ما خیلی شمارو دوست داریم

محمد صالح جمعه 15 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:30 ب.ظ

آقای آل داوود عزیز امیدوترم هرچه زودتر کسالت برطرف بشه از زحمات شما سپاسگزاریم

ماهان نصرابادی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ب.ظ

آقای آل داود عزیز،امیدوارم که زودتر خوب خوب بشید...آش و سوپ هم زیاد میل بفرایید

ناشناس جمعه 15 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:05 ب.ظ

مرسی

سید علیرضا علوی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام آقای آل داود عزیز خوبید داداش من امسال ششم و من از شما خواهش مندم که رمز آزمون هارو به من بدید برای برادرم خیلی مننون بابت همه کارهایی که برای من کردید دوستدار شما علیرضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد