sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

از معماهای کتاب هوش استیون هاوکینگ


این معما  یکی از معماهای کتاب هوش استیون هاوکینگ بزرگترین فیزیکدان زنده ی دنیاست و به اعتقاد ایشان فرد پاسخ دهنده دارای هوش بالای 140 می باشد.

Image result for ‫هوش‬‎
3+3=30
1+1=2
2+2=10
4+4=?



معماهای سخت, خمره

المپیاد ریاضی, معما و تست هوش

در شکل بالا یک خمره سفالی مشاهده می کنید. در این خمره با نرخ ثابت، در هر دقیقه یک لیتر آب می ریزیم. کدام یک از نمودارها، می تواند نشان دهنده ارتفاع آب بر حسب زمان باشد؟

 

تست هوش تصویری, معمای ریاضی


نظرات 4 + ارسال نظر
مانی کوروش زاده یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ب.ظ

اقای ال داوود من یک تست IQ در اینترنت حل کردم ومعلوم شد IQ من بالای 150 است

مانی عزیز در کنار خانواده محترم بهت خوش بگذره منوبا نمره ای که گرفتی موافقم و برایت آرزوی موفقیت دارم

مهندس جان یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ب.ظ http://mohandesjan.blogsky.com

پایینی ب میشه

مهدی مقدم دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام آقای آل داود ، ببخشید ، من جواب هر دو تا را در دو یا سه دقیقه دادم ، آیا می توانم جواب آن ها را به شما در نظرات یا در مدرسه بگویم؟
......
......
به سلامت ، با احترام ، خدا حافظ .

سهند اسماعیل زاده سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:37 ب.ظ

با سلام اولی 68 دومی هم فک کنم گزینه (ه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد