sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک سورپرایز


امروز بهنام عزیز به دیدن من اومد 

حیف که ملاقاتمون به علت شروع کلاس بسیار کوتاه بود و لی در همون مدت کم کلی خاطرات سال قبل را مرور کردیم از لیورپول و یورگن کلوب گفتیم و از آرسنال 

ولی فرصت نشد درست و حسابی با هم دیدن کنیم ولی همون چند لحظه هم کافی بود که بفهمم یک چیزهای بزرگی تو این دنیای کوچک وجود دارند که خیلی با ارزش و بزرگ هستند یعنی 

محبت و مهربانی 

بهنام عزیز بدون که خیلی من را خوشحال کردی و امیدوارم همیشه شاد و خندان باشی . 

ودر آخر هم باید بگم برای تیمت متاسفم فکر نمی کنم حتی با تعویض مربی بتونید از رده ی دهم جدول بالاتر بیایید این حرفو برای تلافی اون حرفت زدن که گفتی آرسنال شانسی در صدر جدوله !!!!!!!!!!!


شوخی کردم برای خودت و تیمت آرزوی موفقیت دارم . 


نظرات 4 + ارسال نظر
شایان ابراهیمی پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام استاد ؟

خوبید ؟

منم دلم خیلی براتون تنگ شده امیدوارم بتونم یک روز به دیدن شما بیام برای دست بوسی
خیلی ممنون از زحمات شما
یار همیشگی شما و وبلاگتون شایان ابراهیمی

بچه های پویندگان پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:18 ب.ظ

ارشیا زمرشیدی پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:18 ب.ظ

ایول بهنام

بهنام جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:14 ب.ظ http://-

سلام به شما معلم بزرگوار







در این هفته
ارسنال:باخت دو یک به وست بروم
برد 3-0 به یه تیم عجیب و غریب به نام دینامو زاگرب

لیورپول:
صعود به مرحله بعد لیگ اروپا
برد 4-1 تو اتحاد



لیورپول قهرمان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد