sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نتیجه آزمون شماره 11



نتیجه آزمون شماره 11

نظرات 7 + ارسال نظر
Sajjad.Ramezani شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ب.ظ http://LabkhandPlus.blogfa.com

سلام
ممنون نتیجه فیزیک دان برتر کی میدین؟
و اینکه سوال آخر خواهشا لطفا التماس که نگاه کنین غلطه میشه گزینه (1)چون در فضا ترازوی دوکفه ای هیچ عددیو نشون نمیده
اگر اونو درست کنین میشم3غلط خوبه عایا؟
مر30

الناز قدس اردبیلى شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام استاد
من یکى از شاگردان مدرسه ى پویندگان رسالت هستم
میخواستم ببینم یک شنبه عصر المپیاد داریم؟
با تشکر

jalali یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 ب.ظ

azmon jame mikham

مهندس کامپیوتر یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام اقا . میشه راهنماییم کنید که چطوری ازمون انلاین بگذارم؟

مهندس کامپیوتر یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام اقا مشه راهنماییم کنید چطوری ازمون انلاین بگذارم؟

ناشناس پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ق.ظ

اقای ال داوود من از امروز به خودم میام وامیدوارم تمامی مراحل را با موفقیت طی کنم

arsham دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:23 ب.ظ http://arsham1382

با سلام وعرض خسته نباشید خدمت استاد بزرگ ارشام اقبالی هستم از مدرسه نور امام رضا میخواستم درباره همون نظریه که داده بودیم بپرسم که کی نتیجه اش میاید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد