sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

سپاس و تشکر

با عرض سلام و تشکر 


از تمام دوستان خوب و مهربانم که در تمام مدت بیماری مادر و در نهایت پرواز به  دیار باقی ،  


با قلب های کوچک و پاکشان در کنارم بودند و اجازه ندادند این روز های تلخ و


 پر از اندوه را تنها بمانم کمال تشکر و سپاس را دارم . 


از پروردگار مهربان برای شما عزیزانم زندگی سرشار از شادی و سلامتی آرزو مندم . 


  دوستدار شما مرکوری . 


نظرات 9 + ارسال نظر
سپهر نوری جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.khandevaane.blog.ir

تسلیت میگم آقای آل داود

kiarash.shahri جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:15 ب.ظ

ارزو میکنم زندگی تان پر از شادی و دور از غم باشد

saleh nikkheslat جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ب.ظ

ممنون . من هم از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم و امیدوارم خداوند به شما صبر سرشار عنایت کند . می خواستم به مجلس مادر شما بیایم ولی مشکلی پیش آمد . آقای معلم ، تسلیت

سارا هادوی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ب.ظ

با سلام و عرض تسلیت

امیدوارم غم آخرتان باشد.
متاسفانه ما خیلی دیر از فوت مادر بزرگوارتان خبر دار شدیم و همچنین محل مسجد ایشان را نیز نمی دانستیم و نتوانستیم در مراسم ایشان حاضر شویم.
ما را در غم خویش شریک و همراه بدانید.

خداوند روح بزرگوار مادر گرامیتان را قرین رحمت خود قرار دهد.

SajjadRamezani سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:18 ب.ظ http://Labkhandplus.blogfa.com

سلام میشه فیزیکدان برتر رو بزارین

شروین مهرتاش سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام. واقعا متاسفم. خیلی ناراحت شدم. تسلیت میگم

mytree.lxb.ir پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:15 ب.ظ http://mytree.lxb.ir

بعد پرپر شدنت ای گل زیبا چه کنم
من به داغ تو جوان رفته زه دنیا چه کنم
بهر هر درد دوائیست به جز داغ جوان
من به دردی که بر او نیست مداوا چه کنم


استاد شما را تنها نگذاشتم شما هم مرا تنها نگذارید (azarakhsh)

حسام لایق پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:43 ب.ظ

خیلی ناراحت شدم استاد
روحشون قرین آرامش باشه

amir hosein simaei پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:12 ب.ظ

بسیار متاسفم انشاالله غم اخرتان باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد