sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

آزمون جامع شماره 19




نظرات 4 + ارسال نظر
آدم بدبخت ر س ت م ن ژ ا د یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:47 ب.ظ

با سلام آقای آل داوود. این هفته من خیلی خراب کرد اگر من در برگه های 3 و 4 دیدید تعجب نکنید فقط یک چیزی می خواهم ، می شود جاهارا در المپیاد هفته ی بعد جا به جا کنید خواهش می کنم این کار را بکنید البته هفته ی بعد

دوباره بدبخت یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:53 ب.ظ

آقا شما قرار نبود که 50 درصد نیرو و 50درصد انرزی باشد؟چرا انرژی خیلی زیاد بود و نیرو انگشت شمار .
آقا ما یک چیزی هم بگیم گه شما باید بیشتر آزمون انرژی رابگیریدو شما آزمون هایی که در کلاس حسابی گرفته اید به ما نمی دهید و کلاس ما که همان سعدی است حدود 4 تا 5 آمون از همه ی کلاس ها عقب تر هستیم .


دوباره خواهش می کنم جا هارا در المپیاد بعدی جا به جا کنید.لطفا.

amir hosein simaei پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:04 ب.ظ

بسیار ممنون استاد

salehnikkheslat شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:39 ق.ظ

ممنون از استاد گرامی
خیلی دلم می خواست بیام دیدنتون
کی در مدرسه حضور دارید؟
لطفا به ایمیلم پیام بدهید
salehnikkheslat13@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد