sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

آزمون جامع شماره 5



آزمون جامع شماره 5 



آزمون شماره 5 



پاسخ نامه 

نظرات 15 + ارسال نظر
متین معین پور پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام آقا مرسی دستتون دردنکنه

متین معین پور پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام آقا مرسی دستتون درد نکنه

تبریک شما اولین هستی

سروش سیدی کلاس ابن سینا پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:11 ب.ظ

با سلام اقای ال داوود من اولین نفری هستم که ازمون را دانلود کردم

دومین نفر

علی شریعتی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام اقا من دانلود کردم

امروز سوم شدی

پدرام حمیدی راد پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام من فکر کنم جزو 4 نفر اول دانلود کننده آزمون شما باشم و از شما به دلیل زحماتی که برای ما می کشید ممنونم

کاملا درسته اسماعیل جزری دوم مهندس مکانیک فعلی

امیرمحمد مرادپور پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ب.ظ

ممنون 4 نفرم

تبریک

سید سروش سیدی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام اقای ال داوود من ازمون شما را دادم باید بگم که ازمون این بار

خیلی عالی دادم ریاض خیلی اسون تر از دفعه های پیش بود !!!!!!!!!

بازهم ممنون از زحمات شما.

از شما برای پشتکار و تلاشی که می کنید سپاسگزارم

داود سامانی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ب.ظ

آقای ال داود من امتحان شمارا دانلود کردم راستی درباره ی نمایشگاه من و داداشم میخواستیم بریم شما ساعت چند میرسید اونجا؟

4 بعد از ظهر روز جمعه یا به عبارتی
Пятница 4 вечера

سپهر نوری پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ

آقای آل داوود ممنون در ضمن ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه دربی استقلال و پرسپولیس داره یکم میشه دیر برید اونجا ما هم شمارو ببینیم
یه کتاب کامیک بوک شاهنامه هست میخوام با شما مشورت کنم اگه خوب باشه بخرمش و غرفه بابای سجاد رمضانی هم هست.

راستش من با آرسنال و سپاهانم و لی برای طرفدارام آبی و قرمز هم احترام قائلم به هر حال بعد از بازی بیا منتظر می مانم

ناشناس سعدی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ق.ظ

بازم نفر 8 شدم

فرهادصاحب هنر جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ب.ظ

ممنون آقای آله داوود برای آزمون های خوبتون. راستی به من بگین چند سالتونه و طرفدار کدوم تیم دربی امروز هستین؟

علی حیدربیگی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام به تمامی سرخابی ها که دربی را می بینند

ali shariaty جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام اقا من 59 شدم ممنون که اومدین نمایشگاه

عرشیا نعیمی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:39 ب.ظ

با سلام و تشکر. اقا دست شما درد نکنه ازمون خوبی بود

kiarash shahri شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام آقای آل داوود سوال هاتون خیلی خوب بود ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد