sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نمونه سوالات شهر ریاضی سال های قبل برای آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در شهر ریاضی امسال


نمونه سوالات شهر ریاضی 


آسان 


متوسط 


سخت 

نظرات 4 + ارسال نظر
سجاد شکری پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:37 ب.ظ

ممنون که گزاشتید روی وبلاگ ولی جواب این ها نیست آخه بعضیاش خیلی سخت.

شروین مهرتاش پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:06 ب.ظ http://amadbahar.blogfa.com

سلام اقای ال داوود.ممنون از اینکه این نمونه سوالات رو در اختیار ما گذاشتید.من قبلا از اقای میرزا وزیری گرفته بودم.میخواستم ببینم که به جای ازمون های هر جمعه این رو گذاشتید یا ازمون رو جداگانه میگذارید؟

دانیال سامانی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام آقای ال داود من دانیال هستم اقا اگلا اجازه بدید من هم می خواهم در ازمون المپیاد استرالیا شرکت کنم چه کار کنم

دانیال عزیز اگه دوست داری روز جمعه ازمون مخصوص کلاست را می زارم

دانیال سامانی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:20 ب.ظ

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد